2011年8月7日星期日

愈刻意, 愈不智 之 死唔信要試多次 (下)

係再繼續活動紀錄之前, 要提醒朋友, 由於事主屋企既冷凍系統有好大問題, 隨後既相片係比較..多肉.

入正題, 呢幅係我地個作品草圖...
陰公, 設計師肥星既水準原來只係到呢個位 !!
我諗應該未會有人睇得明個design.

你多唔多係呢個位置開西瓜?

其實我地第一個要做既事係偷空晒兩個瓜既肉出黎!!
個西瓜真係好....大, 仲好甜!!

呢個冬瓜就麻煩囉
做左廿幾年人先第一次接觸未熟既冬瓜肉, 原來d肉好難起!!!

好勒, 千個辛萬個苦之後.
放心, d果肉我地絕對無浪費!!

黎勒, 我地要開想估點玩鳥 !!!
第一次試帶..個冬瓜肉起得唔好..戴唔入 !! 仲攪到個頭好痛..

靚毛, 收收腹丫.
西瓜就一野攪掂左!!

兩條佬...再攪

攪掂!!
我地個設計當然唔係咁求其啦, 係個冬瓜面見唔見隱約有d野??
無錯, 我地仲要係佢個皮雕d圖上去 ~~~

實不相瞞, 我地認為自己既能力可以做到下面呢d效果
哈....最後我地攪成點~~~

一齊跳去呢到再繼續!!

沒有留言:

發佈留言