2011年8月9日星期二

愈刻意, 愈不智 之 唔覺意竟會贏一次(下)!!

尋日講到, 輝哥順利地成為左 visa go香港購物王比賽既香港區其中一位代表!!


係呀, 就係佢勒~

係未好有興趣知道我幫輝哥交左邊張潮相俾大會呢?
.
.
.
.
.

就係呢張囉~~~

簡單既t shirt短褲+cap帽就順利跑出. 所以, 好明顯真正既潮, 係屬於黃色sobtee !!!
呢d就係潮童s囉~~ 睇番張相, 基本上邊個舉手去認自己係傻輝...應該都無問題.

由於本來對呢次比賽實在係零期望, 所以當我收到入圍電郵既時候, 真係surprise到反胃, 不禁要即時叫葉生為身處外地既輝哥好好地回覆個email!!!!

你好!!以下消息確係令人興奮,高興入圍了你們舉辦的2011 「Visa go 香港購物王」,高漲的心情應該令我立即致電李小姐,詢問活動有關詳細情況.
無奈我身在外地, 通訊亦不便.如果可以請先以本email 溝通.同時,如果有緊急事情需口述交代,請致電我一位朋友: Tomy Lai (tel: 94XX XXXX) 他都有參加這個比賽,但今次未能入圍,相信他可以幫忙交代有關我的資料.

我地既興奮之情真係表露無遺!!

講番個比賽, 最終既勝利係靠輝哥同拍擋係比賽當日, 用hkd $20,000打做今夏最強潮look, 再行一個貓步介紹自己既服飾取悅評審.

買野, 襯衫, 行貓步.....完全就係為輝哥而設!!!!!
對手們(Australia, India, Japan, Mainland China, Malaysia, Philippines, Singapore, South Korea, Taiwan and Thailand.) 要你們白走一趟了~~~




看我的輝哥 !!

沒有留言:

發佈留言