2011年8月20日星期六

被like, 多好!

玩唔同既比賽, 好常時要面對一個歷久不衰既麻煩問題---為自己既作品投票(雖然話我地既宗旨係要賺玩, 但都唔想下下陪跑ma)!!!

而呢個問題我之前都講過. LIKE, LIKE, LIKE, LIKE~~~煩到噁
我地都化晒勒, 已經好少再為某件事/作品, 非常用力去叫人投票(其實係之前d quota用得太盡, heeee).

like黎 like去呢種做法最終都淪參賽者之間互相拉攏朋友, 可能仲攪到有人鬥開acc既情況, 最陰公係出現互相攻擊既留言~~好少見到 fanspage 可以型成到一個互相為作品鼓勵及打氣既現象.

不過美麗華呢次, 真係估你唔到, 樣樣有齊~~
大會已經將我地既作品upload左係佢地既album, 不過d相縮到好細~~

張相公開左之後, 我無即時放上自己profile, 亦無放上sob個page去拉朋友既票. 我觀察左大約一日, 估唔到會有70幾個like係張相出現, 當中只係有5個自己人! 而一d讚揚既句子亦陸續出現. 好開心呀~~~

唔敢講我地呢張相一定係最好, 但見到有人留言: 你好正! <<< 你話, 仲想點丫!!! arhahahaha!!!!

btw, 我都有投票俾另外幾個唔錯既參賽者架!!

沒有留言:

發佈留言