2011年5月9日星期一

遊戲攻略. like ~

前幾日, 睇左呢篇文章, 講 facebook入面個 like 既意義, 同埋一 d 叫人好討厭既網路公司係 facebook 既生態發展~~
睇完之後, 我又諗起SOB係呢兩年入面見到既出煙野.

我估大家都知道, SOB有資金support繼續去玩係因為我地久唔久會得到一d唔同公司遊戲既獎品. 一路已來大大小小唔同公司都玩過...贏過,輸過,hae過,認真過, 經歷左好多.
呢條banner 真係儲番黎架~~

由開始既時候玩2,3個game就贏1次, 次次都抱好大期望去參加, 去到無幾耐之後就多數係賺玩算數. 攪下攪下, 我諗自己都應該有少少資格去對呢d比賽俾下意見掛~~

唔知幾時開始, 呢類既活動漸漸就愈黎愈鐘意同facebook掛鉤, 講緊既又係...like !!
上面篇文章講過, 一個facebook既like係代表一個活生生既個人 data, 其實呢個只係屬於正常情況之下. 當環境一轉去到我口入面既活動比賽呢?? 好多製作單位要既就係人氣! 不論比賽性質, 事無大少都一定加入鬥多like呢個元素, 務求可以透過1部ipad2, 2部iphone4, 得到最多人入黎為佢地讚好.

係呢個潛台詞之下, 問題就出現勒~~
有參加者好有心去設計作品, 再四處叫朋友投票支持(like)自己(呢d好慘). 有參加者好有恆心去開3-400個facebook acc俾自己(仲要互相add番做friend)去投票. 再攻心計d既係開4-50個facebook acc去投對手一票, 再舉報人地做馬...手段層出不窮~~~

我透過最近一個俾人攻擊/投訴得好大聲既得獎作品入面, 好易就搵到呢d acc.
素人一, 素人二, 素人三. 麻煩既野我唔去解釋勒, 對facebook有少少認識既人應該好容易明.
人各有志, 呢d acc無話一定係用黎做假俾自己, 可能係用黎陷人於不義~~ 好明顯發起人呢陣子係準備緊攻破 pond's hk, lipton hk, Swipe HK,同 奧海城既game.

問題番轉頭, 去到主辦單位勒, 佢地根本無能力去處理/分別呢d造假既問題投票, 最後得到就係不停俾參加者問候啦, 投訴啦, 追究啦....好多嬲嬲地既就一定選擇取消個like~
你問我, 呢d fanspage最終可唔可以透過活動受惠, 提高fans既認同? 多數唔得! 老實講句, 最终得益者好多時(我覺得)更加係做票果位朋友(講堅架), 而 fanspage人數亦只會得到((表面上))既數字增長.
我既經驗最終話我知, 鬥多like既game, 鬥既唔係朋友多, 而係公平地鬥你攪program既強弱. 講真, 有呢類專業真係唔怕去做呀, 一個月攪2,3部ipad2番黎, 好過打份工架!!
所以呢, 玩鬥多like-----認真你便輸, 我地好早就化左勒.
要玩就只好帶住純粹想分享既心態, 希望將自己既快樂分享俾人.

最後一句說話係俾仲攪緊呢類比賽既網主: 你想得到fanspage入面朋友既respect, 請你都先respect 自己既工作岡位啦.


1 則留言:

  1. 咁其實又有冇人知道呢條Blog Banner 既潛在意義呢?!

    回覆刪除