2010年8月31日星期二

蘋果日報~~

機緣巧合之下, SOB搭上左蘋果日報...做左我地既第2次既媒體訪問~~

報導係上個星期六 31/8/10 出左街, 你有無睇 ?
小hee 同 呀浪應該係報導入面最出既兩位~~

原文:

八方人物: SOB小子遊戲人生 贏在有創意

遊戲人生,一群 20多歲的年輕人,平日做工程、教師、資訊科技,在職場上只是散兵游勇,但集合起來,在各種遊戲競賽中卻幾乎所向披靡,去年至今在大大小小的遊戲中,獲獎 30次,贏取獎金、獎品近 18萬元。不要以為他們兒戲,其實十分有組織,名為 Sense of Belonging SOB),口號是:不是一時貪玩。
SOB
九名成員各司其職,策劃、文字創作、拍片、配樂以至動畫,分工仔細,媲美小型公司,過去兩年,他們出擊 50次,得獎 30次;最彪炳戰績,是今年中參加電器品牌的攝影比賽,奪冠而回,獎品是總值逾 7萬元的雙人同遊南非睇世界盃。
這個攝影比賽,是要找人拍大合照,人數最多者勝出。成員 Tommy說,報名後他們總動員呼朋喚友,最終「搭上搭」找到 40人合照,初時以為勝算不大,怎知輕易奪冠,亞軍及季軍的照片,人數加起來也不及他們多。

了解港人弱點輕易取勝

「香港人好怕羞,知道要拋頭露面,或者要上鏡就唔敢參賽。」另一成員 William說香港人的弱點,正是他們致勝關鍵。在一個高跟鞋競步比賽中,他們豁出去扮印度西施、扮乳牛上場,出位裝扮成功奪得最佳造型獎,還贏得情侶組季軍;獎品旅遊禮券、超市現金券及酒席總值 1.6萬元。
SOB
首次參加比賽,緣於一次郊遊, Tommy到東涌遊覽,看到沿途風景優美,在老友協助下,設計了一條單車遊覽路線,參加一個網上旅遊指南設計比賽,結果一擊即中,獎品是一部 iPhone,嚐到甜頭,他們遂開始發掘這些刀仔鋸大樹的機會。

不會玩屈機不公平遊戲

參賽經驗多了,他們發現原來不少參賽者都是主辦機構「自己友」,因此有時只能坐季望亞;有些比賽以網上投票定勝負,個別參賽者「屈機」在網上化身多人投票給自己,為免浪費精力, William說他們不會玩這些不公平遊戲,「因為造票情況我哋控制唔到。」
玩遊戲不屈機, William說勝利方程式只有一條,就是靠創意,「人人都做到類似嘅作品,評判唔會 buy」。如何取悅評判,鬥心思也鬥體力, William以去年參加七人欖球賽短片比賽為例,他們想到與真馬騮打欖球,便找來多套動物服裝,到金山郊野公園,在馬騮山與猴子打欖球,過程極盡辛苦,扮鬼扮馬的成果,是短片打入三甲,即使不是冠軍,也令他們樂翻了,「我哋條片喺大球場大螢幕播出,全場叫好,尤其係外國人,更加拍爛手掌」。
得到萬人鼓掌,平日難以得到的成功感、滿足感一下子滿瀉,還贏到千金難買的樂趣、友誼,相比之下,那些獎品區區幾萬元,何足掛齒?玩得越多,玩得越大,來自青衣,都是中學同學的九名 SOB成員,利用獎金在青衣搞遊戲,召集街坊參加「搶軍旗」,一於與眾同樂,還打算衝出香港,玩到海外,「我哋係貪玩,唔貪玩就冇呢個組織」。遊戲人生,結局人人一樣,如何玩得精采,卻人人不同。
記者 王家文

講番少少典故先, 其實訪問早係25/7已經做左..
地點係青衣新開果個東北公園. 我地呢次好齊腳

佢就係當日既記者, 呀 joe~

本來話會有動新聞架~~~~~~
最後無左, 攪到熱奶有少少失望, 佢話好想見到自己既cg 呀!!

講番個報導本身, 點解等左足足一個月先出到街呢~~
其實呀joe係完左個訪問之後, 一路都有同我跟進好多補充既問題, 而之所以用左一個月既時間先出到街, 係因為佢同公司同事一齊搵緊一個較有張力既角度出發去寫呢篇文章.
最後, 佢地就用左遊戲人生呢個heading 入題勒. 聽呀joe講番, 篇稿件其實都用左唔少心血去寫架, 所以, 我係到一定要大力多謝番你(JOE, 王家文)呀, 幸苦晒, 加油 ~~~

遊戲人生, 嬴在有創意~~
一半一半啦, 用到人生呢個字又heavy左d既, 都係果句.....我地貪玩jei~
至於講到創意呢一層, 我覺得有少少啦, 但又唔可以否認有一部份比賽係因為無咩人玩, 我地先可以輕鬆勝出, haha.
始終, 由別人既手, 寫我地既事....一定唔及我手寫我心咁到位既~~
好啦, 筆我黎緊用番少少時間寫個關於SOB既維基百科先!!

最後, 再一次, thx APPLEDAILY, thx JOE, 仲有拍片果個哥哥(雖然出唔到動新聞,哈)

2 則留言:

  1. 同意, 不會玩Facebook投票的不公平遊戲

    回覆刪除
  2. 的確, 無畏同人鬥開facebook死acc

    回覆刪除