2010年8月28日星期六

SOB 個南非, 世界杯之旅 5

上次好草率UPLOAD左世界杯的相片,今次交代下周邊花絮先!

當日我地一早就懷著興奮莫明的心情去食早餐跟開會!開會主要都係講講一陣要注意唔好咁唔好咁,講真唔係我地唔專心,之不過開一個雞腸會對我地係有難度,加上諗起一陣睇波個情景就真係開心到要嘩嘩嘩出黎! 睇波WO,世界杯WO,如果你都係個種就算聽日返唔到工俾人炒都要睇波個種人,你就會明白我個一刻心情係點,
現場呀!世界杯呀! 我的朋友係香港連直播都冇得睇呀,我可以現場睇八強阿根廷對德國!I LOVE SOB!!!

開會的情怳

開會最緊要梗係!到手啦!

為表示我地支持阿根廷,我地係酒店大堂變左身

肥星﹣阿凡達版
就係呢位小姐幫我地化妝,開頭佢問,“HOW BIG DO U LIKE?”
我答:“PLS COVER MY WHOLE FACE!”
之後佢就哈哈哈哈!”TRY MY BEST!“
最後變成咁,雖然吸引到好多朋友埋黎影相,不過後來睇返,化到好似冇左隻眼咁,ANYWAY,好多謝佢幫我地變身!

波衫!VUVUZELA!毛巾!化妝!一齊都準備好!出發!
我地就係坐住掛上SOB,阿根廷及香港旗的旅遊巴!區旗掛係另一邊!


途中食LUNCH時候遇見一家西班牙人,閒談幾句後送上我地香港飛龍襟章!

記住“WE COME FROM HONK KONG!”
一張相已經交代哂!冇錯,我地黎左綠點球場啦!好多謝我地團友肯為我地高舉SOB同區旗!
OUR DREAM RELI RELI RELI COME TURE!!!!

沒有留言:

發佈留言