2010年8月8日星期日

年度分唇, 有無得玩呀~~~~

早兩日收到個電話, 當佢同我表露身份既時候.......佢話: 我地係redbull打黎架.
屬於正常人既我, 緊係諗住佢會話我知呢句: 恭喜, 你地入左圍勒

最後, 原來佢帶俾我既 msg 係.....黎生, 入圍既隊伍將最遲會係16/8之前收到通知~~~~
都唔知好嬲定好笑, 真係灰到 high high.
好野丫....redbull, fake 我.......... 俾我空歡喜左2 秒.

當然, 我都捉住呢個機會, 搵果個同事傾左兩句..佢話成件事情(flugtag)既反應都非常之好, 收到意料之外地多既 application, 所以要用d時間去挑選最後既作戰隊伍....

聽到呢到, 真係心都實埋. 我堅係擔心入唔到圍, 無得玩呀!!!
當然, 我係對小hee既作品, 同wanwan手字有絕對信心既 ~~~

不如一齊.......欣賞下我地既 application kit 丫
封面, 有我既小勞作~

封底, 有我地既..lmL

wan wan 手妙不可言既字, 而內容就係出自我既手筆~~

小hee既神級設計.
想保持多小小既神秘, 所以縮起左

好啦, 係朋友既你, 由呢一刻開始, 為我地祝福啦...........
我地要上呢個台呀 !!!


沒有留言:

發佈留言