2010年8月3日星期二

點解會怕醜先~~

早一篇既文章先至扮晒型咁話.....怕醜,你便輸 !
轉個頭, 幾條友就親身示範....真係另人失望呀~~~~~~~~~~
點攪先 !!!

話實, 雖然呢次真係77地, 但我都留意到d野, 係個好好既經歷, 下邊話你知點解.

今次成功ko我地既活動就係 vitamin water果個影相 function~~呢到就係活動地點, 世貿個門口.

由始至終, 我地都並無諗過要嬴呢個比賽, 我地一心諗住係去騎劫, 純粹想幫我地既sobtee影一張令仔d既相, 話晒大會都講過係有駐場專業攝影師丫ma.
一去到銅鑼灣, 我地就開始諗係個booth入邊既時候應該點影~~仲行埋玩具反斗城搵道具/靈感tim. 好可惜, 我地最终都係空手而回.

好勒, 當我地去到個booth外圍20米處既時候, 我地竟然腦袋一遍空白, 3條人你眼望我眼企定係到猶豫不決....個個係到點影呀, 點影jei, 點攪先, 點呀...真係好老土.

呢個大約5分鐘既放空時間, 我真心覺得, 我地已經輸左啦~~~

之後我真係分析過點解會咁, 結論係--我地呢次真係無好好做下準備. 當然, 我地之前好多時都係零準備出動架勒. 但點解呢次會咁慘烈呢.....我諗係因為我地知道個活動有駐場影相佬既關係,呢個position既出現真係俾到絕對既鴨力我地~~ 從前既活動都係我地自己攪架啦, 有幾可會搵到街外人幫手丫...
就係因為呢少少既鴨力, 我地輸了.

但係山長水又遠出到去, 無奶油就咁走jei ~
死就死, 軟人一句: 事但擺d野上身 !!入去跳啦~~
咁就去左排隊勒!

好快就輪到我地, 好快就拎起道具, 好快影左相, 好q煩地先麻煩到d大哥俾我用coupons晒到多一張好值錢既相.
上面果張係我地自己影既....好難得係最後有一張可以投入到.
大會影果d 相係呢到 (唔使投票架, 我地玩下only)

我覺得d相係....好唔掂呀~~~
根本大家都未入狀態, 真係好可惜.

由行入個booth至到離開, 應該係10 min之內. 不過我都好想係到讚賞 3個在場同事
佢地係一對孖女, 同果個講唔正廣東話既竹星仔.
孖女既其中一個~~
我相信佢地應該係呢個場入面既part time, 又或者係屬於比較 junior既同事. 佢地做既工作好簡單, 派product啦, 紀念品啦, 等等...

點解要讚賞佢地? 因為入到個booth, 接觸左幾個場地入邊負責唔同部份既同事, 只有佢地3個, 俾我見到係對自己做緊既野.........有heart !
詳細既野, 唔去再提勒~~ 簡單d, 除左佢地3個, 我所接觸到既每個人都只係get the work done. 但係一d都唔過癮.

junior 同 senior 所演繹出既態度, 真係有好大既分別.

最後我同呀輝哥自己去地鐵站玩, 無大會既人係到. 感覺更正斗, 更好玩 ~~~
講番轉頭, vitamin水, 好飲既(紅紅地果支)


沒有留言:

發佈留言