2010年8月30日星期一

史上最頂癮...禮品~

之前都講左架勒...就係u magazine果個扮導遊比賽入面既獎品.

早幾日單人赴會, 代兩位戰士領獎.
呢到就係個門口勒, 感覺同佢地個競爭對手新假期有好大分別~

好快手, 好簡單, hae 爆腸地...就拎到我地既獎品勒.
汶萊旅遊書1本
初級日文課程1個月 (4堂)
高級日文課程1個月 (4堂)
運動家 cash coupons HK$100 X 2
星光大道婚紗攝影套餐

因為成個活動其實都拖左好耐~~衣家我地得到既獎品好似同一開始時佢地所講既都有一定既出入. 不過, 相差左d咩野就唔多記得勒, 亦無畏去深究........因為, 我地一路都將個集中力放左係果個攝影套餐入面, 真係唔知點處理~~
除左呢個攝影套餐之外, 我亦都真心覺得果個日文課程同汶萊旅遊書真係令人好頭痕~~

好勒, 呢個活動黎到衣家都應該close file勒. 最後..........多謝你!! u magazine~~

後記: 唔知點解, 我覺得u magazine呢次個活動攪得有點hae....攪到我呢篇野都haehae地...算啦, 等我地遲d利用套攝影coupons攪番d爆破野先再寫過!!


沒有留言:

發佈留言