2010年9月9日星期四

我地一齊去玩啦

一路都希望攪活動既我地, 終於都的起左個心肝, 為sob做一件屬於自己既事勒..

今次算係正正式式sob既第一次, 因為對上搶旗個分唇始終都係用左青衣人做主體...呢次sob終於做番個主角勒.

我地呢個活動名稱叫做: 天真爛漫大朋友. 腳綁氣球跑跳走~

活動名同幅圖都係我諗既(簡直係一個天才)~~~

我地之所以諗到有呢個idea, 完全係啟發自呢條片
很想玩吧.!!

當然啦, 我地無可能(暫時)招喚到成4000人一齊去玩, 但我地呢個第一次, 目標都定左係100人!
成件事好簡單, 就係踩氣球, 但係100人呀, 夠100人的話, 每人拎住4.5個波跑黎跳去, 我相信個場境會係幾好睇架~~

而為左令到件事情更靚, 我地係唔會限制參加者綁幾多個波係腳既, 總之膝頭對下你綁到幾多就幾多~~
仲有, 世界上既氣球無奇不有, 希望黎得既你都可以用少少心機, 搵d 奇型異狀既ballball綁係對腳上面, 影起相上黎, 都過癮d 丫 ma !!

講真架, 我地呢次真係好有心去攪活動, 好想睇下d民間反應會係點樣...有少少興趣既, 都過黎一齊玩啦, 真係唔想踩ball既唔打緊, 我地應該仲會有另外既活動安排 eg.. 猢狸先生幾多點, 123過馬路要小心, 等等等...再唔係, 野餐都得 !!!

總而言之--當日既主題就係..........Be Young! (唔知點解, 咁遲先講)
好, 暫時講到呢到先, 等你~~

2 則留言:

  1. 活動名同幅圖都係我諗既(簡直係一個天才)~~~

    注意,呢句係黎銀華呢位天才一個既主意,並唔代表SOB 全體嫁

    大家要注意!

    回覆刪除
  2. 難道你可以否認我就是一個天才麼, arhaha !!

    回覆刪除