2010年8月18日星期三

朋友, 應該給你驚喜~

Surprise !!!!!!!!!!!!!!!!
Red Bull 果到, 我地原來無得起飛勒, 10/10 一齊留係屋企摺紙飛機啦~~~

好一個山窮水盡疑無路,柳暗花明又一村. 點知呢條又一村24小時之後就好似灰姑娘咁消失左勒~~

呢個surprise究竟係邊個大帝送俾我地既呢?
係佢, 下面呢個.
係你呀, 仲妙咀~~ 星巴你丫那~~

好, 我要將件事完整咁記錄低先.

由於我之前要離港既關係, 專程打俾 redbull講左聲, 如果有幸入圍的話, 可唔可以聯絡番果位姓傻既參賽者~~~
16/8 23:59收到最後通知期限既日子已過~
17/8 11:45 熱奶先生問, 係未要宣佈失敗~~ 我話, 唔一定既, 呢d 大公司做野好多時都係差少少架啦.
17/8 15:24, 傻輝先生打黎俾我, 佢第一句係話: ok
我跟手問佢: ok d咩野, 買左個琴呀?
佢話: 唔係, redbull果到ok 左 .
之後我同佢開始吹左一陣水, 講d關於過左16號都可以收到通知入圍, 我地真係好勁之類既廢話.
最後佢再問我: 你聽日2:00至6:00係唔係屋企, redbull果邊有野要寄黎wor~
我心諗, 咁緊要!! 即刻就有呢d 文件要簽收準備.
死諗爛諗先醒起, 可以留熱奶既公司地址去收件, 唔使搵人專登去等(差d叫左銀姐留係屋企架勒).
17/8 23:58, 捱住眼訓, 懷住興奮既心情攪左呢篇入圍既blog
18/8 16:05 好啦, 件野寄到黎勒, 熱生笑到gapgap聲咁打俾我 !!
原來又係4罐redbull, 仲有一封信~~

oh, what a bigbigbig surprise
Sobplayer !!!!!!!!!!!
btw, 睇得出red bull呢封信係用過心機既, 抵讚.

成件事. 完 ~
朋友既你, 分析到嗎? 問題出係邊到呢?

點都好....我超真心多謝傻生送呢個咁好既 SURPRISE俾我地, 作為RED BULL呢件事既 ending~~
u did a real good job ~
我好相信佢睇緊呢篇blog既時候, 個樣一定係咁既~~
你好野!!!

last but not least(中學最愛用既一句), 除左呢個好朋友傻生之外, 我都要係到對兩位人兄特別嗚謝多一次~~~~

小熙
你幅野, 其實真係ok 架, 可以係咁短時間之內攪得掂~~

銀銀姐
拖住疲憊既身驅為我地好似罰抄咁, 寫左呢篇野.

好! red bull project 正式宣報. game over~~~~~but still 過癮.

ps, 好耐無大project玩...好悶~~~~~出動啦!!

沒有留言:

發佈留言