2010年8月27日星期五

再接再厲, 開始玩吧~

SOB 係時候重拾戰意再出發勒~~~
GOGO! POWER rANGER ~~

地鐵公司攪既我的103態度(My Idea of 103)短片比賽
應該係為左配合佢地衣家係某幾個地鐵站等車時會見到果個 103吋極大 LCD TV而做既推廣~~
嬴左的話, 除左可以將你段片放上呢個大電視到播, 而且仲可以得到部Olympus Mju7040數碼相機同7000獎金.
講真, 如果個獎品可以加埋同olympus姐姐影相就好勒~~
呢陣子印象最深既地鐵廣告~~


估唔到kingston都會舉行呢d比賽活動黎吸客呢~~
飛出框框之旅, 尋找旅遊新樂趣.
簡單d就係, 4張相+500字, 分享自己既最過癮旅行. 羸左送你ipad !
準備用 summer sonic 赴會~~
goal ~~~


煤氣為左推廣低碳生活而做既一系列活動
低碳.好生活 攝影比賽
有興趣仲可以買呢兩隻吉祥物做善事, 順便參賽tim~~
獎品係....依然有ipad 另外仲有 olympus EP L1


呢次唔關劉華事....主角係 jessica c~~~~~
望望呢到
跟之前既活動有少少唔同, 分別在於要有機會同jessica c 玩之前, 先要買道地既飲料...仲要俾佢地抽中~~嘩, 確實有d難度.
如果入到圍既話, 我地就真係可以已遊戲之鬼之名出戰勒!!!

最後勒..

交低你既明日大計, 說明samsung既產品點樣可以幫到你去實踐~~
被選中既參加者就可以得到samsung既coupons去買你既產品, 幹你既大事!!
呢個係我地唯一交左既作品...一人一日一票...入黎為遊戲之軌投下神聖既一票啦.
ps. samsung既網站又被攻破勒...可以出現到>2k既票數 -_-

玩啦 !!!!!!

沒有留言:

發佈留言