2010年8月17日星期二

黎勒畏!!! 飛勒!!!!!!

雖然呢到有一陣子無update到, 不過我地唔係無野做過, 只係一路等...等...等

我現在, 正式宣佈 !!!
sobplayer 可以係red bull既跳台 ~~~~~~~~~~~起飛勒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我既念力終於令到我地可以係8月17號, 即係過左最後通知限期後一日都仲收到呢個 qualify 電話~~~~~~~勁呀 !!
熱生, 我都話唔好咁快宣佈失敗架啦 , arhahahaha !!!

衣家除左要開始攪攪我地架ufo 之外......其他周邊野都應該要細心綢備一下勒.
當中最緊要既一樣係, 我地需要組成一個會係 10/10 出現既強大應援團, 同sob一齊享受當日既party time~~~



沒有留言:

發佈留言