2009年12月4日星期五

迎接女朋友一號 ~~~

3/12既下晝, 我同肥星懷住一個興奮既心情去接女朋友lu ~~~~~~~

雖然今次既領獎活動人丁單薄左少少, 不過我地既戰衣依然有出場.

zoom in
我已經係第二次黎呢個office, 佢就第一次, 所以俾左男model 呢個位佢做...

我覺得呢個藍色牆身既樓梯, 其實幾係一個 icon去令人記得呢個地方, at least 我就係呢種人~~~因為上次黎interview時, 唔知點解好記得呢個位, 牆身上面掛既相, 都唔夠d藍色令人印象深刻.

星哥佢話要做番得獎作品既表情wor......
不過我真係唔明點解佢鐘意拎d咁慘, 咁衰既樣出黎~~

等左一陣, 電話入面既林小姐帶左我地入一間房
跟手黎左個簡單而又隆重(因為值7000幾蚊)既簽收儀式, 我地就正式將女朋友收歸國有勒 !!!!!

我地同林小姐講, 不如妳同我地影張相啦, 當係妳頒獎俾我地咁樣, 紀一個念...
佢答..唔好啦(勁灰)~~因為佢知我地會將幅相放係呢個blog, 既然係咁, 我地都無畏強人所難啦. 當然, 我地都好多謝妳有睇我地呢個不是一時貪玩既~~ 不過咁! 因為同妳電話傾過幾次計, 我覺得妳真係好好人, 而我又有義務為一眾既讀者(可能只係其他無黎既player)報告領獎既賽況wor~~~咁點呢 !!!
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
唔好意思呀, 我唯有用其他人既相代替妳既真面目啦, 林小姐~~~~
..
..
..
..
..
各位觀眾, 林小姐大約就係咁既樣架勒 ~~
..
..
..
..
..
係差唔多似架勒 ~~~~~
你都想見佢一面ma>>? 咁大家就要多d參加新假期既活動勒, 羸左佢未會聯絡妳law, 呵呵 !!
番黎正題先, 接左女朋友之後, 林小姐叫我地留一留低, 佢話有位同事想同我地就住不是一時貪玩呢個blog傾下計~~咁得意!! 我地緊係留低啦!!
等左陣, 果位朋友入左黎勒~~眼前出現既小姐係之前負責幫超級玩家做interview既同事, 佢叫 Clara. 我地傾左幾分鐘既時間, 佢一開首就同我講唔好意思, 佢指因為超級玩家既 interview入面, 佢地要求既野同我演出既有d出入, 所以先至未有揀我入十強, 當然我既表現都好特出(佢真係咁講架). 不過講真丫, 有咩所畏呢~~我地呢d出得黎玩既, 又點會介意呢d羸輸丫, 玩過, 開心過就得架勒(湯麵好型呀!!!).
大家客氣幾句後, Clara就講番點解今次想留底同我地傾陣計, 原來佢有上過黎呢個blog(hello, Clara, 妳唔介意我紀錄番呢d野ma), 覺得我地呢jar人做既野都有d特別, 想再了解多少少.......
詳細既對話唔講太多勒, respect番人家丫ma~~但我可以話大家知過程係開心既, 睇得出佢真係對sob既野好有興趣, 當然我都好樂意將去同佢分享, 我地從來未試過領完獎之後有咁多時間同d活動既負責人溝通交流架~~

開開心心傾完計, 我地就帶女朋友番屋企lu ~~
係囉, 正正經經未好law, 肥仔~~

返到屋企, Clara有個問題係我個頭到轉左好一陣子, 佢問我呢個blog多唔多人睇, 果下真係唔知點反應~~~~~我笑騎騎地, 有少少唔好意思地, 好老實咁講---真係唔多, 跟住b li 巴啦東南西北, 都唔記得仲講左d咩野.
Blog既人流的確係我每日都留意既野, 講真人流係唔見得有d咩野突破...不過咁!! 我信, 只要我深信不是一時貪玩係有質素既blog, 我地呢到只會愈黎愈多正面既, 令人開心既內容, 咁樣其實已經好足夠. 人流既野其實唔應該太在意, 就讓這一切隨風 ~~~~~~~~

最後, 送條片俾Clara, 條片係我地之前為一個台灣既比賽而做既, 你可以睇下我地d player...



Enjoy..
新假期, SOB多謝妳!!

沒有留言:

發佈留言