2010年6月3日星期四

年度分唇 ~

經常都諗, 會唔會有朝一日host 到一個萬人空巷既活動俾一眾既朋友參加~~~
講真...距離好遠.

不過, 我地一日未散band, 邊個夠膽話我地一定唔得先!!
衣家, 係我地既眼前將會有一個好好既學習機會.
就係red bull 呢個 flugtag 活動勒.

就咁睇個名, 你未必知佢up 咩, 不如睇下片呢~~

係未正先 !!!!!!!!!!!!!
我真係好想知係邊一個咁有腦筋, 諗到呢個game出黎.

今年既10/10, 呢個活動終於走到黎香港勒, 仲要係亞洲既首次tim. 基本上, 我諗唔一個唔參與既理由. 出動!!做亞洲首個flugtag比賽既優勝者吧!!!!!!

btw. 睇住d參賽者落水果下...真係好 rock!!

如果你都有興趣去玩既, 就快d send 個 mail 去呢到 eric.thain@hk.redbull.com 問佢拎份 application kit啦. 活動詳情可以係呢到睇到.

條片入面, 大家都睇到個function係有幾咁多人一齊參與, 基本上同一個嘉年華係無分別. 雖然唔知道最終flugtag香港站會唔會有咁既效果, 但我想講呢類嘉年華式既活動正正係我地既目標, 所以我地一定要去玩下, 取下經先得.


1 則留言: