2010年4月14日星期三

Sony, make.be lie

我之前keep 住係blog 及朋友面前都講話sobsony 攪既活動入面贏左個trip可以去南非睇世界杯總決賽.


就係憑呢張相

話實, 呢段時間入面我地沒收過任何確認既信件架, 之不過係無咩競爭者之下,基本上我地可以肯定呢份出席世界杯決賽既honor將會落入sob既口袋入面, 就係因為咁, 我先至咁肆無忌憚去周圍同朋友分享呢份喜悅.

終於, 呢兩日, 我地等到勒, 收到左sony confirmation ~
機票有
, 酒店都有, 仲包左當地既local tour. 不過場波方面出左個q大既問題.

sony既負責人話我地知, 我地實質既獎品係一場半準決賽既入場券, 並唔係一路佢地係廣告之上所講既總決賽..亦即係話sob同雷米金杯之間既距離將會由2個月變左..最少要再加上一個4年或者更多既時間~

對唔住 sony,一方面我會多謝你地總算俾左個機會我地去睇世界杯. thx
另一方面
, 我係真的須要X7, 請你收起果句 make.believe 裡面既ve, 改名做 make.be lie

最初sony既人係電話同我地講因為大會(佢話大會係指fifa)果邊既安排問題俾唔到ticket 佢地, 變左要我地改去呢個8強既賽事. 我心諗, 好野呀你, 推到咁q, 話係fifa 既問題!
跟住
, 過一日, 軟人再追問, 佢就話係廣告個同事出問題. 佢攪唔清準決賽, 半準決賽同總決賽之間既分別~~
我又諗
, 你地SONY 咁大既公司, 出街前既野無人approve 既咩, 你一聲口講話有同事攪錯野, 就要我地逆來順受o~~ mlm你啦

愈諗愈谷氣, 決定直踩上去人家office, appointment 都唔攞!! 同果個負責人, 小姐傾完, 結果其實係一樣, 不過佢就話都可以出番一封offical 既信交代番件事.
老老實實, 係呢個moment 我話知你出咩野信啦, 我都係唔會相信呢穫野會係因為個別同事既misunderstanding而攪出黎~~~
你地係一間國際既大企業, 名叫sony, 出一個廣告可以咁草率?
不過既然你地都講到會出official既信致歉, 要我地收聲, 我無計.

, 總係要......

希望眾players&朋友會體諒我(黎華)衣家既怒火..
從來獎品的確唔應該係睇得最重既一環, 不過呢2張總決賽既tickets, 我會視之為sob既目標, 成件事我會咁樣睇....一年前為sob定下既夢想被騎刧了, 夢想係降落前墜毀了...冤枉地, 無理地.

呢個仇, 我覺得一定要報.
不過君子報仇, 十年未晚也~~~

2 則留言:

  1. I hope u guys wont be too disappointed, still have chances, let your anger be the motivation to help u achieve your goal.

    回覆刪除
  2. 傻啦, 仲邊有嬲丫..
    個個都剩係掛住玩lu ~~

    回覆刪除