2010年4月1日星期四

你當佢是浮誇吧~~

誇張的咁多系列....

1.
前日, upload左tempo既作品上去佢地既website.
尋晚, 投票活動就cut off左.

一日既時間, 我地無再周圍勁大聲去叫朋友出手投票俾我地~~~
呢次睇得好開, 因為事情實在太浮誇啦.....
用短片組既結果做例子, 我地最後總得票係 12票~~

你又知唔知短片組既第一名係幾多票丫...
係 17286票, 我地既1440倍 ~~~

17286票, 太著跡勒掛~~
不過算啦, 我地玩過咁多次比賽, 呢類情況都唔係第一次見lu.
講真果句, 我地自己都試過啦. 不過無去到咁誇ja ma
呢d過萬票既vote, 我相信一定用左好多時間去攪, 都應該加許一下既~~ 叻仔
不過呢類投票手腳, 我相信大會一定有機制去調整個結果既, 因為都寫明除左網上投票, 佢地仲會有專業既評判再為每個作品俾分. 你同我做幾多票出黎, 都無傷大雅既~~~
過萬幾票既朋友, 祝你好運~~
希望你既時間唔會白廢左啦.

2.
呢穫野我堅嬲呀, 就係canon果個大頭公仔影相比賽.
勝負取決於鬥多LIKE, 唔會再有評判呢個元素.
講真, 我地緊係唔會話自己既作品最好最有創意啦, 但衣家寫明鬥多like, 即係鬥多朋友啦...
ok..我地搵搵搵...
最後加埋d唔識既朋友所投既票, 我地有34個like
冠軍果個勁呀, 我地一路投, 久唔久先搵到一兩個LIKE...而佢就段段有. 咁我緊係覺得唔對路啦....
頂丫, 我click 入呢個一路領先既作品果個 like list...真係wtf
又係開自己開acc, 佢仲好有心呀, fake acc之間都互相add番做 friend
下面係其中一個like張相既fb acc例子 ~~
痴架 chong a-g mo, 同ttc-g chan. , 救命呀, 堅火~~
不過, 葉生又講得無錯wor, 佢真係好有心.

成件事, 係人都知到條友擺到明使橫手架勒, 不過canon既回應係咁既:
因為Facebook各種限制而未能逐一查證戶口,希望各位參加者自律令比賽可公平進行
置身事外..ok wor.
我心諗, 個比賽條款又講到點勁點勁...
CANON 你地呢次既危機處理唔掂啦 ~~~呢個經驗請好好袋住.
無畏下次又攪壇開心野出黎, 點知又激嬲其他參賽者ma...

其實一模一樣既情況係海港城既fb比賽入面, 都有見過.
不過海港城果次犀利呀, 佢地fans page入面既人睇唔過眼條友係到做手腳, 竟然一齊衝入去正義朋友果張相入面, 怒火like果張相, 仲一齊聲討果個邪惡抽心tim...果個場面幾鬼感人~~
canon 大哥, 你地個page離呢個風氣仲有好遠既路.

呢次...好似嬲得過左火wor...
係架, 我都覺!
因為呢次我無份影批相丫ma, 我無份賺玩呀 ~~~
不過衣家..唔嬲lu~~~

canon呢張相, 送既...

呢次, 你地燒燶野勒.

btw, 如果唔係呢個game, 我地都唔會整果d咁得意既人仔, 所以都多謝 canon 俾左呢個idea我地. thx

沒有留言:

發佈留言