2010年4月1日星期四

訪問後話~~

你有無聽到我地係新城個訪問呀?
下面就係相關既 file 勒, 有興趣既可以去dl 番, 再慢慢欣賞一下 .
link (遲d會有一個再清d同完整既版本)
果日我都有live直擊住個訪問呀, 係收音機聽住自己既聲音, 感覺係幾怪架, 不過都開心既~~

其實上去受訪前既時間, 我曾經都分別係唔同既player口中聽到佢地既意見, 諗過係未須要約出黎傾下到時點樣講, 點樣回答主持既題問, 又或者分下工咁.......結果係, 唔成事law, 因為我心諗呢班友仔都係玩adhoc野多架勒, 算把啦.......

哈! 最後估唔到, 佢地原來勁認真wor ~~
軟人帶左兩樣野黎:
1. 過左膠既報紙, 內容係關於我地係之前活動既得獎報導.
2. 唔知係邊到print出黎既sob理念. (我睇番個內文應該係我寫架~~不過已經唔記得係幾時, 同為左咩因由而寫lu...難得佢又搵到出黎 wor.)

呢個仲堅
葉生攪既一個sob timeline(中晒佢既身份, engineer), 裡面除左有呢年黎發生左既事之外, 亦都有佢對每一個function既簡短總結....講真, 已經好夠正勒!!
我真係估唔到佢地會咁有準備, 咁上心, 呢次我真係輸左......我堅係諗住上去 adhoc ~~

講番個訪問~~
之前細妹同我講佢地主要會圍繞sob既來龍去脈, 目標之類既話題, 尤其佢話我知節目呢part叫凡事有可能, 我心諗....中晒啦, very 之good !
不過, 如果大家有聽到個節目既話, 大家就會知~~
過程, 係有少少unexpected的.

問題在於口齒伶俐既新城電台節目總監大家姐劉婉芬小姐佢好鐘意用80後去引題, 去探討我地同方間所講既80後之間可唔可以有一d新既角度再去解釋下個現象~~
唉呀, 叫我地講 sob 既鬼馬野就話容易handle jei~~ 講80後咁heavy~~ 有幾下我真係見到同伴既心口著晒紅燈架......好采, 大家姐最終都有將佢係危難中拉番上黎~~

總結個對話比重係一半一半啦, 一半係我地點睇80後, 一半係sob既玩樂史 ~~都開心既, 衣家諗番起都多謝大家姐俾我地一個機會為80後出左一口氣!!

咁就完成左我地既處女登場勒~~雖然係宣揚SOB既層面上面, 我地都做得未係咁好, 但點都要係到多謝番大家姐既賞識, 而俾左呢個經驗我地, 仲有就係細妹既穿針引線. 佢地一手張幾個sobplayer既視野又推闊左勒 ~

補多句, 一路講緊既細妹, 就係智慧.創富入面既小師妹, 佢真係我細妹黎架 ~~



沒有留言:

發佈留言