2010年4月26日星期一

飲罐可樂慶祝下先 ~~~~

朝9晚5係一般打工仔既(理想)office hour, 所以我今日既集中力都放晒係呢段時間入面~~
不過唔係因為工作wor, 而係希望我既念力可以帶黎可口可樂果邊既得獎通知.

終於, 16:55pm, 俾我等到妳勒~~~~~~~~~~~~~~~得獎呀, 羸左呀, 攪掂呀, lmL !! (Tiffany小姐..下次唔好咁遲啦, 我地呢d小參賽者好緊張架ma~~)
真係開心到, 埋 ~~~

同可樂果邊溝通過, 佢地表示行程主要都會跟番我地個idea~~中環電梯
而主要既check pt暫定係下面呢幾個.
1. 中環街市
2. 荷理活道
3. Soho
4. 勝香園
5. 文武廟
睇黎我都要做下d research, 睇下點可以用英文介紹呢d地方勒~~

另外, 我地係個行程入面仲會有幾個task 希望做得到架.
詳細唔講, 不過其中一個同下面隻歌有關係.

就係半斤8兩勒...好野黎架!!
有咩用? 自己估下啦~~~

今日係同可樂果邊d同事傾有關個行程既大綱既時候, 我感受到佢地真係好尊重我果一次interview既時候所講過既所有提議. 可行,唔可行既都同我交代番晒, 真係very之good.
既然你地咁重視我所講過既野, 我地sob都一定唔會揸流攤~~~
因為唱好香港係我地最愛做既野 !!

lmL
30/04/10 見

今日, 27/04/10 終於見到officail 既 公佈勒~~
唔怪得可樂果邊d人成日叫我全名啦~~~
真係下下都黎華~~
叫tomy得架勒.

沒有留言:

發佈留言