2010年4月12日星期一

Always coca cola! 我地要既係.......票 ~~

可口可樂 個快樂長征呀~~唉
由於眾人工作繁重既關係, 原先打算出去拍拍外景既planning都係閣置左 ~
換黎由我用文字帶大家出走中環勒!

沿著電梯走, 開心唔使愁

要玩香港不能沒有 維港一遊
舉世聞名 因它的兩岸高樓
水深港闊 帶來香港無限成就

要嘆靚海景 黎個渡輪往中環
上岸再往街市走 新裝會令你驚嘆
再隨登山電梯上 與你遊歷中半山

踏著石磚路 兩旁皆是特式樓
西式建築群 時間洪流沖不走
中式小店鋪 別緻手作 應有盡有

拾級而上至羅便臣, 動植物公園在左近

猩猩馬騮蜥蝪蟒
嚇到你我心慌慌
溫室種植珍貴蘭 大家見到一定讚
喜見動植物生生不息 學懂欣賞生態環

離開公園行落山 蘭桂芳就係尾站
燈紅酒綠俾你嘆 開心大使樂忙返

插圖係呢個

用呢張相做插圖係因為當我交作品既時候, 大會系統死都話我既字數超出限制(實質真係無超出206字), 攪到我最後要delete左關於中環街市果句! 為左要令到個行程完整番, 我就用左小hee係中環街市影既呢張相law~~~都唔係好差jei !

咁你要識做啦.投票既 webpage 係呢到!
投票既step: 選擇作品, 加入投票藍, 按此投票, 輸入email同姓名....最後唔好miss左, 去返email確認投票.

黎啦, 睇文字係唔夠架, 送我地去親身同果幾位快樂大使行一轉啦!
之後去埋上海, 咁我地SOB好快會有旅遊特輯架勒



沒有留言:

發佈留言