2010年4月20日星期二

快樂長征206, 10大勒 !

經過一番既龍爭鬥, 最終SOB(我自己)係可口可樂呢個206project總算達到左at least既目標-- 入到最後十大, 可以同可樂既評審團會面.
入圍既過程真係..苦過deedee, 詳情就無畏講勒. 不過係呢到都要多謝投過我地票既朋友, 你地果票真係好幫到手, 好重要!

知道入左圍啦, 我衣家要做既野就係好好準備一下黎緊星期六既野勒. 到時我會同大會既評審團有一個大約15-20分鐘既見面時間. 我一定要好好去利用呢段短短既光陰去將xxxxxxx(唔話你知)清楚咁同佢地分享, 藉此爭取到.....
同佢地一齊既機會!

因為大會早前定下規矩既時候, 說明左活動只係個人參與, 所以係會面既時間我只可以單刀赴會, 諗起都真係緊張.

雖然呢次活動既過程, 其他player既參與度最終都唔會係好高, 但係講真果句, 唔係有SOB既使命感係後面撐住, 呢次既10 大一定無份!
所以 我係會面果日, 一定會諗到方法將佢地帶係身, 再叫佢地賜D力量過我既!

嗚呀 ~~~
lmL



沒有留言:

發佈留言