2010年2月24日星期三

TVB他媽的蘇good

呢篇係自己野, 眾players唔好介意借個版位黎!

係屋企坐低, 唔覺意望到電視個大台做緊一個叫蘇good既節目.唔知實際壇野係點樣玩....只係睇到個主持人對住幾個唔同既呀姐整出黎d野食評頭品足.

隻眼就放左係個電視既影像之上(係未叫慣性收視呀呢d), 睇睇下覺得好唔對路, 唔知個主持人一向既作風係咁樣串串貢, 定一話係導演要求既節目效果, 佢真係句句都頂心頂肺, d 說話pk到爆炸.
人家整碟野食出黎, 佢爆左呢句: 呢d野擺得上枱既咩!
跟手個主持仲要將碟野放落地(因為佢覺得呢d野放唔到上枱) ......

再黎係有個參加者, 要整炒飯..omg, 條友倒左一大穫油出黎, 完全無可能叫做炒飯, 個場境擺到明係炸飯!! 睇到我頭都痕, 諗緊呢個世界點可以有人咁癲, 最後條友亦都俾個主持窒到一棟都無~~~~
我真係唔明上面呢間公司點解可以有d 咁既節目....
捉d觀眾上黎表演白痴既內容, 再用勁刻薄既說話去奚落人, 就咁堆砌到一個節目出黎......大台, 你去死啦 ~~
根本tvb係有好睇既野, 就好似星期x檔案之類既節目, 但偏偏呢d廢既低能既始終佔左大多數, 可能係9..1之比, 而且係所畏黃金時間出現既就硬係呢種不倫不類既垃圾..
tvb d野愈來愈無value其實已經人所共知...tv buddy, 我已經係互聯網見到你既死期勒~~

呢個係我留俾蘇good既評語!!
呢d節目放得上電視既咩, 拎晒d母碟出黎燒左佢, 俾地獄d人慢慢欣賞啦, 果到d友仔應該岩用呀, 鐘意互相指責丫ma, 唔好係凡間到播, 教壞晒d人呀..mlm

睡前投入番我的最愛--高登討論區, 雖則我無留言既習慣, 但只係閱讀果到d偉論都足夠叫我身心舒暢, 各路巴打絲打既創意, 說話果種直接, 見識之廣博真係嘆為觀止.

頂住呀.....電視已經廢左....網絡言論既自由唔可以死架 !!


2 則留言:

  1. hey the CX HKSevens video competition is back, don't give up, give it another go this year!

    http://www.cathaypacific.com/HKSevens

    Can't wait to see your creativity again!

    回覆刪除
  2. 傻啦,
    我地又點會喼汁呢~~

    好快我地就會transform俾你睇架勒~~

    回覆刪除