2010年2月21日星期日

世杯夢未碎 ~~~

曾幾何時, 我為今年定左個目標, 就係要嬴足夠既金錢帶我地一眾既players免費去南非世界杯玩一轉.....不過到目前為止我地離呢個target都有一段好farfarfar away既距離~~~

不過咁 !

有左呢一個活動............我地都仲有機會派代表出席!!!!!!!
SONY make.believe 仲有你!

呢次要鬥多人一齊去sony shop一齊影相....
一個好有挑戰既活動, 平時我地自己3,2條友, 幾下手腳就可以贏比賽既模式已經原全用唔到係呢到, 呢次我地一定要諗一d活動吸引d邊緣朋友出黎幫下手玩呢張相.......
用咩方法好呢......我地暫時諗丁到兩個字......騎刧 ~~~~

沒有留言:

發佈留言