2010年2月3日星期三

no more YUBZ...but still happy ~~

YUBZ 呢個活動既上載作品時間已經到左, 經我地以洗版型式既攻擊之下, 始終都唔可以帶動到其他既參賽者再去遞交多d佢地既傑作~唉~~睇番d參賽作品個總數, 我地好似差唔多佔左一半 !!

大家可以係呢到睇番晒d作品.
留意當中其實有一d 係官方既相片黎架 ~~

話又說回來, 我地其實都交左一個 video既作品架wor, 不過直到衣家(3/2/10, 00:15am)都仲未見佢upload去過網到.
所以我地要係呢到同大家分享一下..

小白作品解說: 一個yubz既電話, 引領左一班人一齊開開心心, 快快樂樂咁慶生辰.
我自己就覺得vidoe既縮圖根本已經係最爆既點!!

個video既idea真係唔錯wor, 當然出黎既效果都絕對唔差啦!
不過呢次video既重點其實並唔係裡面出現過既YUBZ電話, 又或係呀FAI哥既生日歌仔, 重點反而落係一眾video入面出現過果D勁生面口既單位, 好多都係第一次係我地既短片亮相, 為左答謝佢地既落力現出, 熱生勁heart地出左呢個 YUBZ special !

真係very g 靚呀 !!

成件事情簡直係中晒blog100 special既主題, 我地真係好需要多d既妳你您插手一齊玩 !!!
好勒, 一齊撬起雙手睇下我地有無機會拎到YUBZ既大獎啦.....22/2 就會有RESULT !!!

補番幾張相先, 係之前YUBZ寄俾我地既 weekly獎品, 真係幾靚架wor.
主辦單位都好有心, 大家可以睇到第一張相, 佢地attach 左一袋 adapter俾我, 真係咩手機都殺晒,一定用得著件獎品!!
謝呀 ! YUBZ!!


沒有留言:

發佈留言