2010年2月1日星期一

SOB blog 你一百遍

呢陣子無去update個blog唔係因為我懶, 而係因為我一路都係到等......等.....等緊好既題材去為((不是一時貪玩))寫下一個里程碑>>>第100篇blog.
咁究竟係咩野題材咁有幸, 成為到呢篇blog既主角呢~~~~~~~~呢d咁重要既時間, 我更係唔會隨便交俾任何公司既遊戲活動啦, 呢次既主角係我地既~~~咭片 !
其實係好早既時間我地已經好想幫sob出一張card片, 唔係話要做咩野宣傳, 只係覺得我地應該有一個自己既identity, 可以俾每一個頒獎俾我地既人又或者係同我地溝通交流過既朋友都知道或者記得我地既.........認真同貪玩.

口水好似多左少少......黎啦! 下邊就係我地做張咭片時出過既初稿勒.



經過我地多番既討論之後, sob第一代咭片出左勒 !
我同sorfai真人演繹~~

成張咭片有3個icon.
第一個logo lmL, 係我地朋友既就知啦, 唔使多作解釋勒掛~~LOVE & PEACE!
至於另一個係 FunGineer, 完全係小hee既idea, 歡樂工程師!
最後一個, 亦都係最重要既一個 logo, 當然就係我地個啦!

另外做呢張咭片既過程, 肥星哥都付出左唔少, 所以...
俾個特寫你!!

其實張咭片都已經有唔少既朋友接收左架勒, 所以我地既葉生都為接收過咭片既朋友出左個100blog special !!

要更多, 更多, 更多個妳插手!
幾好既主題!

如果妳未有出現係呢張poster入邊, 唔打緊, 我都希望係短時間內你會係呢個相簿出現!
下次記得問我拎番張片同影張相呀~~~
SOB 既blog100就到呢到勒 ~~

最後俾我寫多兩隻字: 從前中學要作篇文, 寫果600字都牙痛聲, 每嘔到幾行野就死都要數一次字數(明知一行20隻格仔), 死鬥爛鬥先交到篇野.... 自己真係點都唔會估到衣家咁鬼鐘意作文.....100篇, 唔知有無60000(600 X 100)個字呢...


沒有留言:

發佈留言