2010年2月10日星期三

好耐無見既朋友 ~~~ CX HK SEVENS


好明顯國泰真係玩上癮, 今年佢地再黎多次短片比賽wor ~~
呢次既主題係, THE FUN IS BACK.

整個比賽結構同之前果次係完全一樣, 只係個主題唔同左, 咁你話我地都有左一次經驗, 又有咩理由唔參加呢~~
片, 我地衣家仲未出到, 亦未有咩野IDEA, 因為我地希望睇下大會既主題廣告會點演繹, 希望自己條片可以同單位互相呼應一下.........等緊你呀, 國泰~~~~
另外, 個web page見到應該仲有一個攝影比賽, 到時一定要玩埋一份 !!

BTW, 早陣子收到國泰既信件, 表示會MAIL兩套今年hk sevens比賽既門票俾我地作為上年比賽既禮物, 係到講聲 THX 先!!
仲有就係, 我地上年條片係official條link可以重溫!!

沒有留言:

發佈留言