2010年2月10日星期三

再黎,口號 !!



Sanyo攪既口號創作比賽, 整段簡短而又易上口既口號形容呢部高清機仔, 一連4個星期, 每一個星期都送出hd dv一部.
我地而經參加左, 大家一齊黎比拼下勒畏~~
熱生整左段咁既口號, 真係好想分享一下...

三洋齊賀耀新歲, 高清攝錄現虎威 ~~~嘩

佢試範左咩叫做............離題, 不過句野好有火!! (個嘩字我加既)
________________________________________________________________

一間叫 lunch actually既公司, 舉行一個名為My Dream Date With Annie Liu(劉心悠) 既活動.
基本上我地都唔會理玩咩類型既野架勒, 因為得獎既話可以同女神食一餐飯.........所以作品已經交左. 我亦都唔打算放任何呢次活動既link勒, 有心同女神食飯就自己做下野啦~~
不過講真丫, 應該無人夠我地果段說話鬥架勒..........hahahahaha!!!!!!

我地要親手交 sob張咭片俾女神~~~~~~~

後加// 同小hee玩左陣口舌之戰
零小 say 說:
我見到心悠.... 即刻醉了....
CHINA TOMY 說:
我見到你見到心悠..我 的心碎了
零小 say 說:
我見到你見到我見到心悠, 我笑了

小hee睇下點 ~~~



沒有留言:

發佈留言