2010年2月11日星期四

香港首隊遊戲組合 ~~

早兩日睇果本pandaa, 見到一隊叫 jelly girls既少女組合.
講真之前都睇過佢地d video 架勒, 係youtube......
無錯~~~佢地堅係得意既....係一班經常著好少布既model 少女, 不過我真係一個都唔認得, 因為佢地一出場時實在係太誇張勒.
大家自己睇下, 你話係未會睇到眼花丫!

你可能會問我, 咁點解今次要講佢地先~~
因為.....雜誌係咁樣形容佢地 !!
我真係, 唔多like佢地咁去形容自己...香港首隊遊戲組合

pandaa裡面, 幫呢一班jelly girls既每個成員都加左d功能, 有計時, 計分, 試範, dj ing, mc, dance.......
問題有兩個, 係未有左呢d 計分計時咁既position就算係遊戲組合先...........而佢地又真係香港既第一隊ma?
我心入面有好大既問號.

要稱得上遊戲組合, 我覺得除左要令人開心(jelly girls 一定無問題), 自己對玩遊戲又或者係創作遊戲應該都要有一定既敏感度, 不過我係佢地果d遊戲短片入面真係feel 唔到呢...

咁我又覺得sob係唔係遊戲組合呢? 應該都唔算.
我地只係貪玩組合..

話又說回來, 能夠係海量既靘模市場內, 將呢班女仔包裝做遊戲組合推出市場, 仲要搵到wnp係 pandaa影左輯靘相, 我地真係要讚佢地既老細....你真有腦筋!!


沒有留言:

發佈留言