2010年2月18日星期四

為朱古力...加甜又加fun~~

又係海港城呀, 呢次既活動主題叫(我的情.尋朱古力)
喺22/2前將閣下同「情‧尋朱古力」既朱古力藝術品合照, send 俾大會, 最甜蜜/鬼馬果3張合照會得到海港城送出既海洋公園日間門票4張

呢個就係其中一件朱古力藝術品勒, 好膠架.

大會搵黎 baby 同 GEM 為大家示範左咩叫做合照
幾咁...整齊企理.

我地SOB就為大家示範, 咩叫鬼馬合照.
打雀ing

滑倒ing

貪婪ing

MJing

呢次係由小hee, 我同 軟人傾力演出.

上面既相只係一部份既作品, 可想而知, 我地係果個展覽區玩左幾耐~~~
當時我地已經對其他人既奇異眼光視若無睹架勒, 反而我係記得一個又一個唔同既朋友都對我地投以親切既笑容.

最後既參賽作品, 遲下再upload啦..

btw

Harbour city 玩既野, 係幾得意既 ~~~~

想睇再多d photo? 可以去呢到 ~~

沒有留言:

發佈留言