2010年2月17日星期三

恭喜大家一個發財!!!!!!!

新年第一件事, 祝各位心想事成, 身體健康, 事無大小都好似輝哥咁虎虎生威 !!!!!!
嘩 !!!!!!!!!!!

呢個虎年一開始俾我最深既體會既一件事, 並唔係無端端唔見左既半日假, 又或者係凍到反胃既天氣.......而係上邊個圖入面既頭套.
係08年尾, 因為小小甜生日既關係, 我地第一次接觸到呢件玩具. 一年入面不停咁recycle, reuse 個頭套, 玩到件野都充滿野生既味道.
不過都真係估唔到, 個頭套竟然因為虎年而跑紅左...成個年肖市場都係~~~
個個都戴

連 vivan都戴

我地有相為証...攝於08年尾小甜生日

唔好講話老虎, 其實虎對上果隻牛我地都有玩架(不過上年隻牛又紅唔起wor), 仲有另一件大紅玩具抓!!

所以我話, sob玩既野真係走在時代既最最最尖啄.


沒有留言:

發佈留言