2010年1月19日星期二

YUBZ 既少少甜頭

YUBZ 既首批比賽照係早一個星期已經交左上去, 反應仲幾好wor !
我地拎到果個weekly 既 prize 呀 !!

就係呢4張參賽照勒 ~~
U say busy .......drive me crazy

YUBZ: 你真係咁 BUSY 咩 !!!

Baby~~~please.... No more busy, I'm lonely..
I'm really busyING !!

係未好型先!!
大會仲咁樣讚我地tim, it's like a series of conversation! i like the special effects on the photos~~
就係呢句話, 已經話左俾你知, 我既Im really busyING 就係呢個week 跑出既作品勒 !
獎品係.........多一個 yubz phone !!

PS. 我張相上面係special effect, 犯法野我無做架~~~

多謝yubz......好相會繼續o黎!!

沒有留言:

發佈留言