2010年2月28日星期日

海港城令人真開心 ~~

之前玩果個海港城既朱古力攝影比賽, 結果會係聽日宣佈. 但我真係忍唔住, 一定要係到先講兩句~~

海港城早兩日將呢次比賽既相upload左去facebook, total有131張, 當然我地都交左幾張啦....
我地最後就係交左呢幾張勒, 幾好幾唔錯呢~~
雖然比賽既結果仲未公佈, 但我同熱奶小hee都一致覺得呢次堅開心~~
開心係因為我地係呢次既比賽得到好多人既讚賞wor~~~
即係點呢.....當d相upload左去harbour city既相簿之後, 竟然有好多人都like我地既相, 有d朋友更加留言話我地d相影得過癮tim! 須知道讚我地好果d人, 好多都係我地唔認識, 所以佢地既讚好都係出自真心既喜歡架!!
雖然大數量既讚好唔代表會嬴個比賽, 但係成件事去到呢個位, 都足夠我地開心幾日勒....
直到衣家28/2/10, 20:30 我地d 相total已經袋左145個好勒 !!!
多謝各位 !!!
另外, 當然都要讚一讚海港城d負責人啦, 佢地個facebook acc run得好好, 直接令到網友間d互動都比其他既公司黎更加多, 更有趣!!


2 則留言:

  1. 恭喜晒,你地啲相真係好鬼正 ^^

    btw, 我係另外嗰個得獎者 :P

    回覆刪除
  2. 都恭喜你啦, 一對小姊弟/兄妹咁相親相愛.
    快d帶佢地去海洋公園啦~~~~

    回覆刪除