2010年12月30日星期四

年~~ 又過年(上)~~

又一年勒, 第2次幫sob做年結.


為左remind下自己呢一年黎做過既野, 我又loop左sob個email同blog一次. 原來,今年發生過既事真係好多好多, 仲要穫穫新鮮次次金.

2010年, 由allen大哥自己全力100%地 ko 個中原活動比賽開始, 跟手做左唔同既訪問, 再到年中兩個sob小隊出埠跑南非上海(兩次既遊記仲要爛尾...), 再跟住係11月既冬眠, 直至最後既急趕分唇之聖誕老人溜冰記.
咁樣, 我地就跑左一年了~~~

要簡單兩隻字去總結今年的話----飽滿 !
當然呢個都係我(黎生)既意見jei, 並唔代表晒佢地一班大帝既意願. 至於點解我會咁諗, 呢到我就唔多做解說住勒, 留番下一篇先.

跟住既野, 就係佢地既意願勒, 下面會為大家交代一下.....係咁多位players既心入面, sob今年俾到佢地最深刻既野, 有d好正路, 有d就估佢唔到......幾好, 順手我地就可以一齊回顧下2010勒!!

你先啦, 小熙.
係呀, 你呀!! 笑~~~

players入面唯一full time讀緊書既同學, 佢既選擇係...
爆ball同樂日!!
點解?
小hee話: 因為我無去law, 呢壇野我都無份玩, 咁仲唔係好大件事!!

我心諗, 你緊係啦, 人又無到, 但係跟手出雜誌張相又要大張過我地 !!


輪到量產型既剪片大師, 小白.

佢既選擇一樣係.....爆ball.
不過, 佢既原因好到point!
佢話: 我今年都無玩過d咩, 係玩左爆ball jar ma, 咁就緊係呢個啦!!
係呀呢.. 小白, 你都知你玩得小下ma ~

使命必達既運輸大隊長, 比卡超

超哥既選擇比較特別, 佢揀左..
2010年版 sobtee 既問世~~

佢講呢個選擇既原因: 緊係揀大圍野, 大家都開心既事啦, sobtee!!
但係我想同超超講, 你本身仲係元祖sob x青衣人tee既超級fans...
呢一件衫, 你比任何一個人都著得多, 仲帶埋番西藏tim~~

話實, 呢一代sobtee既出產的確成為左一時佳話(當然, 係指我地既生活圈子啦), 每次出街既時候, sobtee就好次7仔咁, 實有一件係左近!!

係到, 借呢個機會, 出一張相先~
係我地咁多件tee既合照..((好細張呀))

跟住係sob既潮童同首席設計師
就算唔係同我地玩開既朋友, 我估你地都應該會認到邊個打邊個掛..

至於點解要將佢兩個擺埋一齊黎講? 因為佢地既意願, 好老正........南非旅行!!
我明白wor, 我完全明白點解佢地會有呢個選擇..兩條友番到香港果時春風滿面, 我真心懷疑佢地係南非有艷遇law !!
但係老實講句, 呢兩隻人仔既表現係完全唔達標架!! 話俾大家知, 係出發之前, 我行晒香港九龍, 千辛萬苦先買左兩件香港隊波衫叫佢地入場既時候要著住..........唔明點解佢地最後會變左藍白直間既阿根廷人囉. 件香港隊波衫衣家仲入住袋放左係佢地家個衣櫃, 你話係未激氣丫...又要唔放相, 唔放video. (你兩個呀, 睇到呢到, 可唔可以自動自覺呀~)

到 呀浪sir

呀浪大哥除左選南非旅行之外, 佢亦都有提呢個活動..
海洋公園嘖跑遊

無錯, 呢件事的確係好值得紀念. 係2010年, sob第一個精心策劃既騎刧類別大型活動.
由如何吸引一行30幾人一齊殺入公園, 再安排大伙兒去攻佔sony style shop, 整件事情都完美無瑕. 間接完成世界杯事件既目的. 諗起都very 之good!!

輝哥
佢所選既係..南非事件薄及sobtee既出現.

如果俾我幫佢揀既話, 我會選sob仲有2000蚊未俾到佢~~哈哈
話說我地既輝哥天生就係一個異品音樂人, 為左希望將自己既才能發揮出黎......佢睇中左一個價值5位數字既電子琴...
佢想我地sob sopnsor佢少少.... 我地當然無問題啦, 反正我地要出片時, 都可以用佢提供既音樂~~ 不過條件係佢要先要用個琴完成我地既主題曲..
好可惜.....應該有半年勒, 輝瑭仲未可以問我地拎個sponsorship.

我地既主題曲仲係停留於呢隻midi 音樂.
輝哥, 幾時起貨呀~~~

仲有我同熱奶更入肉既回顧..下篇講

沒有留言:

發佈留言