2010年12月25日星期六

聖誕...好溜~~

聖誕節......係一個好開心既大節日~而一路已黎, 我都好想好想扮聖誕老人.....
耐何, 我既身型太好勒, 一路都係等唔到個大肚腩既出現..(其實我相信呢世都唔會有架勒, arhaha)
所以!! 我唔等勒!! 今年就做個好good fit既聖誕老人啦!!


召集左幾個sob既戰友之後.......我地諗, 就咁著件聖誕老人衫係條街到行行企企, 好似好on居, 最後諗左好耐, 究竟可以做咩.......諗過:
1: 聖誕老人修頓球場跟隊打ball記
2: 鹿車挑戰落山賽
3: 小紅帽母無起飛賽
4: 聖誕老人派你穿窿袋
......
最後, 我地come up左一個idea, 去冰場溜冰!! 襯托番聖誕老人果種冰天雪地下工作既景況...
簡直係一個天才既選擇, what a good idea!!!

處理好晒活動內容, 就要動手搵物資勒....最緊要既當然係d聖誕老人衫啦. 真係千個辛萬個苦, 最終先可以係吉之島10蚊店, 用500蚊買左10套超值既套裝.....10蚊店, 我要係呢到向你致上最深切既感激!!! 連個大大大禮物袋都有得賣, 都係25蚊!!!
上呀, 目標地點係 element既 the rink~~

去到, 第一件事係, 變身
btw, 就算係聖誕老人, 入場費, 租鞋都係無拆囉.....我覺得 element 既the rink其實係應該改善一下

一出場, 我地既受歡迎指數, 爆燈!!
因為在場既小朋友, 好天真地認為我地個紅袋入面會有禮物........佢地都一衝而上!!

當然, 我地係早有預備, 真係有禮物啦 . yeah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
就係名貴既 3角朱古力勒~~

d 小朋友實在太攪笑勒.....肥仔肥妹真係特別鐘意過黎, 拎完由拎, 果真肥得有道理

有個細路直頭推個細妹過黎話...
姐: 我細妹佢未拎朱古力架~~~
我: 小妹妹, 妳又想食呀?
妹: 我唔食勒..唔要勒
結果呢個細妹就俾個肥家姐.....推開~~再係耳邊細語左幾句..之後
妹: 多謝聖誕老人, 我想食勒.
呢個家姐真可愛~~

我地一路玩, d小朋友除左會問我地拎糖之外, 佢地另外講得最多既就係....
點解你唔識溜冰既?
係佢地既眼入面, 似乎聖誕老人既出現都應該係大會既安排, 有溜冰技巧應該係一個份內事..
唉呀, 點解佢唔可以覺得我係一個真既聖誕老人既呢? 如果佢地問我, 點解我唔坐鹿車既話, 件事一定會開心d. haha!!

好啦, 一齊睇下相啦~~
我地, 主要都係...唔識踩既 ~

聖誕表姑~

如果有隻廘....你話多好!!

聖誕buddy大合照, enjoy ~
呢到有多幾張相可以睇~

最後講多樣野, 當我地離開冰場時, 果到既工作人員其實都好開心咁問我地拎聖誕禮物, 佢地應該都好開心見到有呢件事既出現. 不過呢, 我聽見有個同事就笑笑口話, 真係唔好俾佢老細見到我地係到咁樣玩~~
依我既估計, 唔知係未啦..呢句說話既潛台詞係指, 如果俾佢老細知道咁樣去玩呢件事, d小朋友係會好開心,. 到時, 佢地就有可能被分派去做聖誕老人呢個角色~~~

講真, 如果我係你, 我會主動同老細分享, 俾機會自己做呢個聖誕老人


最最後, 用少少時間補充一下, 點解個網之前停左咁耐先~~
11月, 因為工事既無敵繁重, 所以原全唔能夠抽身做任何活動, sob既事亦只可先放到一旁~~
可惜當一到12月, 運行到 fok fok聲既motor 一停落黎之後....即病!!!
係大病~~~
唉, 結果就係攪到我地呢到水靜河非囉!!
所以, 請緊記, 做事唔好偷懶, 愈懶就愈爛 !!!


沒有留言:

發佈留言