2010年1月9日星期六

呀浪純技術既表現!

好既開始, 就係成功既一半!
呢一句說話, 我地做左第一句勒~~~~~
因為今日既中午, 呀浪已經收到中原既得獎電話通知勒(掌聲)!!!!!!
sobplayer 打響左2010 年既頭炮! 得到中原地產特設 CCI 短片創作大賽既亞軍呀~~~~~~
獎品係JVC DV 一部!

成件事情只可以用一隻字去型容 "勁快"
時間表係咁既:
05/JAN 13:00 我send off line msg話俾呀浪知有呢個比賽, 不過06截止, 可考慮參加.
06/JAN 02:00 呀浪覺都唔訓, 用左4個鐘起貨, 交埋!
06/JAN 09:00 以為呀浪放棄左既我, 知道佢竟然做好左, 仲交埋~
06/JAN 18:00 比賽截止報名
08/JAN 13:00 收到得獎通知
13/JAN 14:00 領獎
前後都無2個星期, 中原地產呢間公司真犀利, 快手快腳.

另外, 為左表呀浪哥一個揚, 我決定係呢度開放一d版面出黎, 回顧一下佢之前既一d成名作~~~
從前既呀浪, 就係呢方面既天才!
由安娜馬德連娜玩到頭名狀, 都唔知幾多年勒, 攪攪下就變到今日咁專業~~~~服 !!
如果我再早d提佢有呢個比賽, 可能今次就唔只得到呢個第二名.

呀浪! 好野!


沒有留言:

發佈留言