2011年5月31日星期二

入粉嶺, sharing FRIEND

一個大好既星期天, 我地放棄左個下午, 走去好遙遠既粉巔同一班同學仔做分享會~~

原來我地係某d朋友既心目中, 已經成為左......優秀青年~~~真係非常g咁誇獎!!! 就憑佢地呢個形容, 個聚會真係推唔走.

黎啦 !!!

係答應左出席之後, 再睇同場有咩野嘉賓..
d汗真係大大滴咁走出黎..
中央政府駐港聯絡辦公室xxxxx
民政事務局xxxx
香港中學校長會xxx
....
d title有d誇下ma!!

活動之前我真係好鬼緊張架, 一來sob真係不是什麼優秀青年, 二來我相信好老正既人睇我地講野只會覺得係插科打混, 係浪費佢地d時間. 算啦, 都應承左勒...唔好理, 做自己!!

諗下度下, 就黎到活動呢日勒
點解有個 s 字, 哈 ~

我地呢日遲左少少, 係自己果part開始前既30分鐘先到.
係有點屎淋尿瀨的 ~

係會場入面, 我地第一眼見到係一排好公整既櫈, 上面坐左d好公整既人士. 環境氣氛係好...正經, 嚴肅!! 見到呢個場面, 真係再驚多兩錢重~~

Sharing之前, 我地上台接受人家既紀念品, nice~~
睇下星哥隻手, on 居, 唔知佢想點~~
呢次個舞台屬於, 黎生, 熱奶, 傻輝同肥星哥.

影埋個大合照先~~
跟手係個茶點時間. 之後就會輪到我地勒.


我都奇怪點解個流程好似掉轉左咁...原來係要方便d 好大粒既人士係食完茶點之後行先呀(純屬我個人估計) !!!!!
wow, yeah!!!! 太好勒, 樣既情況對我地黎講, 更加有利~~

開始勒 ~

我仲帶左軟人同小白去~~


講左好多好多既野, 自己都記唔番有咩係留講左, 有咩係爆肚而出, 希望同學唔好介意有d亂啦.
大約30分鐘入面, 最記得只係剩番呢句: 同學仔, 放學留多d係學校搵野玩啦 !!
呢句係好真心既說話, 尤其係對讀緊中學既朋友黎講, 我相信會特別適合.

玩完, 黎番個真正既大合跳~
一個字, 精彩 !! ( 揸相機果個朋友叫呀恆. )

同精美既紀念品合照
果三條人笑得很cute!!

最後要係到多謝番讀緊 year 1 既 Thomas, 多謝你用優秀青年去形容我地, 不過呢~~真係誇獎左勒, 我地的確只係做緊無聊事 only.
有緣再聚!!

題外話~
玩完sharing, 難得入到粉嶺, 無奶油咁快走丫~~
我地就捉左一個當地朋友做我地既導遊, 同我地去玩玩跳跳, 佢帶左我地去一個......圍
係幾得意wow~

下面係呢陣子影相時一d新玩法可以同大家分享.
make a gif
年紀大, 似隻蟹...隻腳唔多聽洗了 ~

唔知兩張gif 圖work 唔work呢.
create an avatar
講真, 唔知咁樣玩塊牆有無不敬...有既就真係唔好意思, 係到講聲 sorry ~~


沒有留言:

發佈留言