2011年5月25日星期三

Marie Claire (HK) Edition

無錯勒, 之前講過我地將會出現係一本女性雜誌上面, 呢本就係Marie Claire勒.

封面係咁既!!
就好似之前所講, 封面係劉心悠女神~~
主題係 make a different with www, 上網起革命(呢個革命流唔到血, fail, 重作~~)!

SOB係專題入面其中一個被介紹單位, 另外仲有3個, 分別係.....
已經擁有3間地鋪既袁彌明
攪左超過60場手作市集, 經常被慈善及商界邀請合作既(我係手作人)
賣既衫好令, sales姐姐又好令既 velvet
你話勒...sob點同佢地比丫, 我地已經俾錢出黎搵野同人玩, 個參與人數都去唔到佢地果d位呀...haha~~
真係既, 佢地先算得上做緊事, 起緊革命!! 暫時黎講sob都仲係做緊...無聊事.

講番個訪問本身, 做完之後都覺得真係無咩爆破位, 似乎都係一d幾直接了當既內容話題.
不過, 真係點都估唔到, 最終會有一個surprise由記者送番俾我地....
見到麻, 個訪問版面就係咁勒. 我地張相位處右上角, 仲細個左邊位小fan呀...hahahaha
如果你問我, 張相仲細過個fan有無唔開心?
答案係一d都無, 反而覺得呢個安排好好!! 因為我地知道, 呢次訪問最少俾到個big surprise一位朋友掛, 咁就已經夠啦~~~

最後, 我地要同steven講聲..thx!!
希望你既網上雜誌一路順風, 多謝你俾我地呢個訪問機會 ~~

沒有留言:

發佈留言