2011年5月19日星期四

呢排做過乜(分享會)

好耐無update, 又係時候講番兩句!!!

呢陣子個氣勢依然有d不振呀, 仲未有似樣既玩物落到袋~~
不過呢, 又唔係無野玩wor, 我地玩左---2個小訪問同一個分享會.

先講下個分享會丫~~ 係sob既第二次. 活動名稱叫做--出走校園 之 熱血流動
活動宗旨係想透過唔同單位(sob係其中一個)係組織活動入面所得既經驗, 向在場一班有志去實踐社會服務既青少年做交流分享.
講真果句, 係呢類分享活動入面無論面對既朋友有幾多個都好, public speaking 對我地黎講始終係一個好大既考驗~~
好可惜, 呢d挑戰又點會難到上面既4位勇士呢 ~~

舉行活動既地點係類似你同我屋企樓下都好常時會出現既小朋友聚腳地, 類似小童群益會/童軍之友社咁啦.

場面~
觀眾係圍數大約30人既初中同學, 不過都足夠我地口震腳震架勒~~

同場另一個分享單位係佢地--青年製造
佢地個組織由幾個年青人發起, 慢慢係地區發展, 衣家可以做到去time square開show, 又拎到 hsbc既 funding, 繼續去開興趣班俾小朋友學野, 好勁呀佢地~~~ 加油加油!!

諗番轉頭, 我地個分享入面都未必講得好貼題, 有份參與既朋友唔好介意.
不過, 我希望曾經係你地面前出現既幾個痴線仔果份熱情可以感染到你地, 話到俾大家知熱血流動係應該敢想敢做!!!

至於我地呢~
睇番現場既反應, 同學仔係喜歡睇我地既片多過聽我地講既野, haha~~
我地會再改進下架勒!!

開開心心完成分享, 我地得到左SOB出世以來既第一支...錦旗 !!!!



我以前仲讀緊書, 係台下做觀眾睇人分享既時候, 從來都無諗過d講者可以係收到支小錦旗之後可以咁開心.

最後, 多謝幾位社工姑娘同一班小朋友, 今次都玩得幾開心呀.

沒有留言:

發佈留言