2011年5月19日星期四

呢排做過乜(小訪問)

講完分享, 又講下另外一壇野勒, 呢陣子我地仲做左兩個小訪問, 犀利 !!
犀利唔係講緊我地自己, 係講緊.......兩個單位之間既大不同.

一個係...國際性既女性雜誌(香港版).
一個係...某所中學既一位F.5同學仔專題研習.

SOB服務之廣真係估你唔到~~

先講呢個國際性既雜誌, 當日出席既人士真係不得了!!
你見我地請得郁傻生同星哥都知犀利啦!!
可想而知....女性雜誌個term幾咁吸引呢班宅男~~

咁究竟訪問係邊本書做呢, 唔講住..不過可以透露果期既封面人物, 如無意外好似係劉心悠小姐..真係開心勒!! 再一次同女神這麼近, 那麼遠~~
呢次訪問內容係講點樣利用網絡做大事....hehe, 講真果句, 我地點算做大事丫, 都係柴娃娃玩下jei. 當初既sob都無諗住去到呢個位置, 不過有左網絡的確係nothing is impossible~~

thx, steven.
希望當個專題面世之後, 我地既女性支持者數量可以直線爆升啦, arhaha~~

係做完呢個訪問之後...做第二個訪問之前, 葉生佢話: 以後我地都係做少d訪問啦, 被訪d野係 blog好多時都有既, 有興趣既話隨時都可以知道我地既所作所為啦..況且, 多數訪問都唔見得有特別爆破既事可以發生..

好勒, 佢講完無耐就出現第二個訪問既要約~~

之前講過, 呢個訪問係黎自一位F5既學生, 佢係EMAIL入面題到要做一個關於80後既探討(開正一個我地幾唔鐘意既話題), 想搵我地問兩句睇法.
其實當我睇完個EMAIL之後, 第一時間既感覺係呢位同學真係好好好誠懇, 但我地之前先話唔想做太多訪問, 而且主題又要開正全世界最老土既..80後~

唉..點攪好.
葉生就出左個主意, 將個話事權交番俾呢位同學仔.....
我地俾左個有口難言佢, 如果佢可以係指定時間入面答得到, sob就幫佢呢一次.
最後, 我地既支持者果然腦筋清晰, 好快就ko左條題目...叻女! 咁我地就幫佢講左少少80後勒.
唔知有無機會睇番篇訪問呢 ~~

就係開左呢個頭之後, 我地既有口難言竟然搵到一個突破位~~~~


沒有留言:

發佈留言