2011年5月19日星期四

有口難言

因為一個訪問既關係, 我地誕生左呢個有口難言既PROJECT ~~

有口難言!!!

入去個相簿大家就會見到一系列既問題, 呢d問題分別由幾位答o岩過題目既朋友所出.
成件事情衣家都仲玩緊, 星期一至五夜晚11:00都會有之前一晚搶得發球泉既朋友出題!!

有興趣就今晚上黎挑下機呢~~~

講番轉頭, 我覺得album入面既題目其實好有交際作用... 大家諗下, 衣家一班人出黎聚舊既時間, 好多人都真係自己掛住攪手上果部電話, 就算同枱食飯, 交流都少左好多.
拿, 衣家我強烈為大家推介我地個getMe_ifUcan俾各位拎去同坐你身邊既朋友過癮一下, 絕對適合用於解決一大班人聚集既時候, 有機會出現果種悶場!!!

當然, 我地絕對歡迎男士拎去氹女仔開心~

唔使多謝勒, 拎去用吧~~~~~~

btw, 多謝每位有份用心用力出題既朋友, 你地係會得到回報的.


沒有留言:

發佈留言