2011年3月1日星期二

TVB 個 B 呀 ~~

首先 !!!!!

多謝個天空為SOB放晴!! 令我地可以係太陽底下爆波~~~
OK, 爆波呢日既野就寫到呢到先啦!!
其實仲想寫架, 好可惜....

我地SOB仲收緊相~~
俾d時間我地, 收夠d精華之後就會即刻出番記錄架勒!!

講番TVB呢到勒~
究竟我地黎緊係會出現係邊個節目入面呢?
呢陣子有睇我地facebook既話, 你就一定會知, 就係呢個勒!
星期日檔案. (其實個讀白, 又認真左少少既....應該咁樣: 一大班人踩波, 除左因為貪玩, 呢班後生仔......)
主題--不是一時貪玩 (用番我地個blog既名, 非常之咁好) 有興趣就記低時間勒, 6/3, 7:35pm
一諗到會係電視見到自己, 背脊真係滴汗.....好緊張~~~~

到時個節目出街有咩反應, 衣家都唔到我地去理架勒, 講真我地衣家已經絕對叫做賺左. 賺既除左係得到別人對sob既提點, 仲有就係一d好過癮既拍攝經驗~~

講下d得意野丫, 唔計爆波呢日, 有一晚好好玩, 講緊既係一個記錄左我地點樣去準備一張light printing相片參加攝影比賽果幕.
6分鐘長度, 紀錄左我地夜晚晚係條馬路到玩...留意下, 久唔久係會有d車係身邊飛馳而過, 有幾架係拖頭tim....轟轟聲 !!!!!
仲有係2:43, 你會見到有條shortshort地既人, 拎左把扇鋸出黎~~
攪咩? 佢竟然將一支營光棒鋸開, 然後將裡面既汁液倒落支泡泡液入面, 打算吹d營光泡泡出黎.......真係虧你諗得到, 心情特別好~~ (最後失敗, 浪費一支營光棒同一支泡泡液)

最後有咩作品做左出黎, 留番大家係電視睇啦, 不過就無必要抱太大期望勒, light printing呢家野, 真係要好高技術, 果晚........賺玩啦, 真係幾好玩既~~~
細超, 你話你攪咩丫~~~~~

俾多段片大家望下, 我地係肥星屋企取景果日, (我懷疑)係小白放完果篤, d尿聲入晒mic 既小解之後......佢拍到呢段野~
小白話好精彩: 因為有百葉窗加一班佬.....佢諗起無間道幾大影帝交手果幕, 幾好聯想力~

總結下呢兩個星期先...
!!


1 則留言:

  1. light painting 的確很好玩的呢~~
    英文字已經算容易了,反而中文字的倒轉寫才是最困難。T^T
    一開始還學畫圖案比較簡單~~~
    :)

    回覆刪除