2011年3月23日星期三

tvb 後群

自從出現左係星期日檔案之後, sob既際遇似乎有左一個幾大既 breakthrough.


同大家分享一下.
首先, 我講緊既breakthrough唔係話 Facebook fanspage既人數大升呢d數字遊戲(呢一點之前已經提過), 我口中所講既係一d機會既offer.

黎勒wor-----玩左兩年有多既sob
第一次有小fans send email黎介紹我地去參加網上比賽,
第一次有活動單位邀請去玩佢地既活動,
第一次有有PR公司聯絡我地,
第一次有電視人搵我地一齊"度橋",
第一次有學校叫我地去同學生分享經驗. < 呢個最正 !
好多野都仲係屬於非常初步既階段, 之後點樣發展落去仲係未知之數.
當然啦, 做咩都好, sob既人都一定會記住自己既宗旨, 唔會distract左既. 不過, 呢d邀請都等於某程度上既認同, 我地都非常開心, 又可以見多d, 學多d勒~~

少少預告丫, 上面咁多個第一次入面, 衣家confirm左既只有一個, 就係sob會派員去一間中學分享我地既爛玩經歷.
當然, 衣家我唔開學校名.....住!! 因為我想俾多少少神秘感果批學生. 唯一tips: 如果你地中四既通識科係要睇星期日檔案做報告既話....可能就係你地學校勒 !!

最後, 送多一張相俾大家. 因為比賽而去影既相

影果時只係keep住諗個動作設計, 衣家先留意到句slogan原來咁有meaning.

Cheers to Win. 幾時都啱用 !

沒有留言:

發佈留言