2011年3月30日星期三

大家都加油~

日本地震其實已經過左一段時間, 但係一日又一日既新聞都不停地提住大家身處既香港似乎好快會出現種種既危機...其實有少少....(我覺得)唯恐天下不亂既感覺. 唉~~~ 呻下jei.

入正題!!
好多唔同既機構係呢個時間都走出黎做d慈善活動.


Bee 攪左個Hong Kong Union Charity Tee for Japan 聯名慈善tee 設計招募活動.
活動背後好堅呀, 佢地line up左香港好多 可遠觀而不可褻玩 既牌子一齊做呢件事, 犀利!!

簡單講, 件慈善tee既背面就留晒俾d牌子架勒, 只係剩番個正面, 參加活動既朋友就係要設計呢個graphic勒.
其實活動完左架勒, 我地緊係有玩啦, 不過亦都好快, 好直接咁出左局.........呢到係入圍既名單

雖然, 我地無入圍~~ 不過, 我覺得sob首席(唯一)設計師付出既堅持同努力, 係應該表揚一下既, 所以都我要出呢篇blog, 向佢讚好 ~~~

肥星, 俾個大頭你 !!

講左咁耐, 好應該放番我地既作品出黎勒~~
union, give power

其實我唔覺得差架, 不過堅持要用白色底衫呢到應該係死位.

睇下入圍果d全部用黑色, 網站demo果件都係黑色, 最重點, 黑色既衫先係潮架ma.....haha
唔打緊啦, 我地都唔係話一定要贏既, 想借個機會又試下做善事jei, 所以都係果句....做自己想做既事. 我地既designer真有性格.

最後, 希望勝出個單位都會張d獎金捐番出黎啦.
呢次活動, 背後既意義大過一切

ps. 想再補多句.....幅射呢d咁大劑既危機輪唔到我同你去處理架勒? 不如, 好好地用盡每一日既時間, 繼續做自己想做既事啦.

沒有留言:

發佈留言