2011年3月5日星期六

爆呀 !! 主菜

影完裙底相, 係時間進入主菜活動勒~~

要做既第一件事就係將波波橋上面既氣球分派俾在場既每位玩家.

但問題出左黎勒...普遍既朋友都係太怕羞勒~~

佢地只係攞1.2個細波......

你睇下面兩位人兄
下次大家要搶多D特別/大波擺係身架ma, 唔好咁快爆晒, 抵玩好多~~~

無意中發現爆波都可以出現既政治元素, 真係估你地唔到

各就各位之後, 就係我地既起爆禮~~~

啪~~

開始 !!!

睇下其中一段, 現場實況~


一輪激戰之後, 最後既戰士分番男女子組, 再被人群圍起, 收細範圍隻揪~~
男戰~

女戰~
話俾無黎既朋友知, 女方既決勝戰比男方既激烈程度, 有過之而無不及!!!!

最後經過左大約15min既跑跳踫, 全港第二界爆波帝爆波后都成功產生~~
佢地分別得到珍藏版sobtee同龜苓膏禮劵之外...仲有特別獎品~~~

就係.......無線既專訪機會 !! (不過, 唔知出唔出到街.)
呢個獎勁過上次果 $500 it coupons啦 !!

爆波果日黎到呢到總算係完滿結束, 我估有份參與既朋友應該都無失望掛.
感想我係呢到唔寫....住~

但係最後, 我都想同大家講呢次爆波活動入面, SOB既總開支, 係 HK$2509.6
至於我地既收入? 唔係$...

我地其中最主要既一個收入就係呢張有聲既相入面, 你地呢個樣~~
thx~~

keep lmL

沒有留言:

發佈留言