2011年2月24日星期四

特別想講, 點解要---爆波~

呢兩個星期因為要拍攝TVB個節目, 我地走左去好多個場境--中學, studio, 青衣城橋底, 美利大廈, 船廠, 東涌.
我地亦都用左好多時間去同記者互相溝通, 傾/探討左好多-- 什麼是sob(歸屬感), SOBplayer如何產生, 為何SOBplayer之間會有呢種sob, SOBplayer既sob又歸屬何處, SOBplayer既角色分配, 目標, 宗旨, 等等等等既問題~~~

話實, 我唔覺得煩架, 反而好珍惜呢次有人以一個第三者既身份, 好深入咁鑽研我地既機會. 記者了解左我地愈多, 好常時就會有新既角度去提出一d令到我地O咀既問題, 而d問題又真係值得反思架wor, 所以每次見面後都一定有野可以袋走.
仲有唔少得就緊係player之間都見得密左, 最過癮係身處mic前, 被訪問之下, 大家都一句一句口震震咁吐出左一d平時好少講既意見/心聲, 好睇過戲 !!
問答方面的最強二人, 於上圖分別出現~

好多好多野值得去諗, 亦都好多野想講......

不過呢陣子被人問最多既係, 點解要玩---爆波~ 
好啦, 就係呢到用多少少時間去答吧 !! 順便為爆波黎多個 final push ~~

先係到多謝郭生做左活動既代言人~ thx!

對於爆波呢個活動, 最主要既問題通常都出現於: 你地玩踩波, 其實同sense of belonging歸屬感有咩關係~
我地玩爆波, 或者之前果次叫做踩波~~ 其實都係出於一份好簡單既心意--希望參與既人開心!
無錯, 一定會有人覺得:
救命呀, 呢班友仔好無聊呀~~~

客觀去睇.......係架, 攪次呢d活動又要自己俾錢租車(呢次 hk$1600), 俾錢買波(上次買左hk$500),
淨pay無收入, 仲要擔心無人黎, 又怕人甩底, 真係搵黎攪架~~~
不過~~~~~ 自問一下先, 一日有24個鐘, 1星期有7日, 1個月有30日. 我地既生活入面係唔係少少俾自己去無聊既空間都容不落呢???

SOBplayer面世之前, 我同小熙,小白曾經討論個一個問題--我地個社會硬係少左一d好過癮既活動~~ 因為我地偶然間search到下面呢d....比賽分唇

pillow fight game

BYOBW


Mobile phone throwing competition~
仲有好多好多......唔再詳寫勒~~

唔知大家睇到上面d片既時候會有咩感覺, 我地就覺得呢d無聊事係非常地有趣, 睇到已經好開心.另外, 我地對發生呢d事情既地方都會多左一份欣賞, 欣賞當地市民接受創新既能力, 敢玩既態度, 容得下無聊果種生活~~

有無人想駁咀話我地都有馬拉松, 太平清礁, 賀歲煙花, 花車巡遊等等等等...
我(主觀地)覺得, ookk啦...有d就商業味濃左少少........囉, 有d就悶左少少.........囉~~

就係由呢個角度出發, 我地實在非常之咁希望, 渴望, 祈望, 盼望, 香港都可以多一d我地口中既無聊野去發生. 結果, 搶軍旗同踩波就出現左勒~~ 當然, 我地並無做到好似上面d短片咁場面盛大, 但認真講句, 就算只係影響到一個小眾, 都一定比困自已係房上幾個鐘youtube有價值丫, 而且黎得一齊玩過既都笑住離開, 算係造福人群下ma~~

爆波 同 對香港既 sense of belonging 就係呢個關係勒, 算解得通掛. 當然, 我地又唔係話一定要將爆波攪到變做盛事咁誇張, 但如果我地既無聊事認事做系列活動可以一次比一次多人黎參與, 咁已經很好了

敢玩, 貪玩既你, 就算今次唔出現係爆波當日......我地都請你養好身子, 迎接我地下次既分唇!!
btw, 如果你有好玩既idea, 不防提出俾我地知, email俾我地~~

last but not least(呢句, 中學作文必用)
see u later.


沒有留言:

發佈留言