2011年3月8日星期二

SOB @ 星期日檔案~

第一件事, 你睇左未?


未! 唔緊要, 快d過去tvb.com既mytv睇番!! 我地俾埋個地址你~

節目出街呢日, 我地十幾人加隻小狗一齊聚集係朋友家中欣賞自己既演出!

熱鬧到不行~

唔知你地睇既時候有咩感覺, 我地一班人就真係高潮跌起.
精彩既片頭

風韻猶存既夢露

安西教練(許sir)既爆肚

去到爆ball日既盛況.

...分分鐘都咁精彩!!

由大約兩個月前收到tvb既查詢, 直到前幾日節目出街, 呢次絕對算係SOB付出得最多, 準備時間亦都最長既一個project. 當然, 最後得出黎果22分半鐘, 我地睇得好開心, 整個拍攝過程亦都好值得回味!!
呢次經歷應該夠講一世~~~

成個節目可以順利出街, 其實要多謝唔同單位之間既配合, 所以SOB真係要好認真地多謝以下朋友.

鄧蕙珍校長, 多謝妳唔介意我地番黎學校取境, 仲俾我第一次入到校長室!!
許sir, 要你落場同我地踢波, 辛苦晒勒!!
當然仲有張sir同譚副校兩位既幫手~~

圖中小朋友既媽媽同佢auntie
為左配合拍攝既內容, 兩位姐姐本來都已經準備充足去粉墨登場....好可惜最後都因為片長既關係, 未有將片段放入節目當中. 不過, 我地點都要係到同兩位姐姐再一次講聲thank you! 多謝佢地為左拍攝所俾出黎既心機同時間.

如果唔係得你地既合作幫手, 爆波呢日唔會有咁熱鬧既場面, 實在實在非常感激!!
尤其係當我見個節目入面都無特別去俾番credit你地果時...唉, 真係唔好意思呀 ~~~
see you around, 希望你地最終條片一樣精彩!!
一分半鐘版試片.
期待我地下次可以再有更別出心裁既cross over!!

先多謝記者恆哥仔! 如果唔係你咁有心去鑽研SOB, 我地應該唔會有呢個機會出現係星期日檔案.
仲有一路都只聞其聲既阮小清小姐, 多謝妳批准SOB出現係節目入面~
當然唔少得拍攝其間, 一路都擔住部好大既攝錄機果3位攝影師, 真係辛苦晒!!
另外特別想向負責剪接節目開段d graphic既果位師父講聲, 你edit得好好好睇!!

又一件值得記載既事件寫入左SOB既履歷表勒, 感覺良好.

最後送上一位小fans留俾我地既一隻歌作結

各位, keep lmL ~~


1 則留言: