2011年3月14日星期一

我地想人支持一下.

有件事....好唔開心既事...我好想同大家講.

踏入2011年, 雖然我地過左第4關, 可以上埋電視, 仲得到左好多朋友仔既留言支持~~~~~
但係, 我地仲有一樣屬於sob本質既事, 今年.........仲未做過.
就係.....我地既blog入面, 今年無打過一篇關於嬴左呢個tag既文章..

簡單d講, sob既營運今年無入過賬~

不過!!
呢個斎係3月就要打破, 我地既機會黎勒 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Air new zealand攪既比賽.

我的7天夢想之旅, 唔使解釋啦.

我地既作品係呢到.
大家入到去, 覺得呢個作品唔錯, 幾滿意既話就支持下, 投一個票俾我地啦!

話實, 我自己就對呢次個作品好滿意勒~

當然, 大家覺得有其他更好既作品亦都可以支持下人地既.
最後, 要俾另外幾位無份上鏡既朋友都出下鏡先.



要再跳出香港呀 ~~~

沒有留言:

發佈留言