2010年6月10日星期四

準備起飛勒 !!!

早兩日做做下野, 收到個電話問我係唔係屋企, 話有份速遞要我去收~~~
我個腦盤算左好耐..............都諗唔通究竟邊個要寄速遞俾我~

終於, 今日個件到手勒.
好大份(左邊係一個打火機), 仲好重(最少成2 lbs野)

好明顯啦, 一眼就睇穿呢個咁透既膠袋.
真係估唔到原來係..........Red Bull 既 flugtag ~~~真係未試過, 玩個遊戲都會收到d咁有份量既application kit.

一齊再睇睇個packing~~
制作真係好精美!
由於份野真係成個生日蛋糕咁重, 我心諗裡面應該會有d得意野wor~~~~
會唔會就係相入面隻牛既模型呢? 會唔會係有d飛機玩具既手作仔可以攪下咁呢? 定一話會係一個紙鎮呢?
係未好心急呀 ~~~~~

一齊再睇真d...
wooo, 好令仔~~~
上面係一隻cd rom, 下面係一份個 file.
令我更期待下邊份禮物勒 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

黎勒, 拎開個file...........我見到,
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok, 我認我諗多左.
redbull 攪分唇, 送番redbull, 有咩問題先~~~~~~~況且呢到都唔少錢架勒.
我都係打個電話, send個email, 咁就送黎4罐 red bull, 仲想點~~

去番個file, 裡面有既野
都有唔少野要填~~~
睇黎真係要用少少時間去準備一下勒.

眼見redbull呢份野做得咁有心, 希望佢地係宣傳方便都會做得好成功啦, 因為我係 youtube見到外地既 flugtag function真係攪到有聲有色, 而且仲要係勁多人去參觀tim, 基本上就係萬人空巷.

一齊期待10/10/10
起飛

11:50 pm 追加 以下片段~
由application kit入面隻cd rom取得..

crash 6, 先係皇道~~


3 則留言:

  1. 你真係參加, 邊到有咁大地方砌架飛機出黎, 材料有無見意?

    回覆刪除
  2. 參呀...咁過癮, 唔係唔玩ma..不過我地又未落實會點樣去整 ~~

    我覺得飛唔飛得遠係其次, 最緊要係架野夠暴破,
    話晒呢d都係國際性既巡迴function, 如果俾外國d人youtube到香港站d飛機太悶蛋..咁, 唔係太好~~

    你都出隊啦~~

    回覆刪除
  3. 我地成班都吾係大隻, 都好想玩, 面對要連百幾磅跌落6米高, 都係驚! 會吾會有意外!

    回覆刪除