2010年6月26日星期六

咩野都唔好諗, 除左一個字, 飛 !

之前寫左關於flugtag既文章之後, 收到唔同朋友既回應表示佢地有好多concern, 例如有咩物料先可以做咁大件飛行器, 件野點運送, 個跳台咁高, 趺落水有無事~~

為左擴闊一下大家既思路, 互相腦震盪一下, 我可以先舉一個飛行器例子.

我覺得呢個idea唔錯wor~~

認真, 可能我地真係會向呢個方向出發去設計件飛行器, 因為我地唔嬴, 都要玩得開心 !!

咩野都唔好諗, 除左一個字, 玩 !!

衝呀 ~~


2 則留言:

  1. 響香港攪, 不如搵念啲有香港特色既野....SOB 又人多..一係試下搵條好似太平清趙舞火龍甘,...十幾人十幾米長火寵飛入海.....人多好氣勢呀.....CHOCO

    回覆刪除
  2. 我地初步諗既, 同你有少少似~~

    仲有無多D ID 牙 ~~~~~

    回覆刪除