2010年6月7日星期一

好簡單. 我地要 VOTE

衣家直到9/JUNE之前, 呢篇文章都一定會KEEP住置頂 ! 我咩野都唔會update住架勒~~
直接, 呢篇blog只有一個主旨!

如果我地呢個blog曾經有個一刻令你有想笑既衝動(就算無笑出口)的話.

黎~~~ 請出手, 走入去呢到.
搵我地張相出黎, 給我地一個支持.
當然, 我明白SOB張相未必係最好既一張, 可唔可以一樣自私地俾一票我地呀 ~~
如果已經投左既話, 多謝你~~~不過, 可唔可以黎多round 呢 ~~

我地好希望將呢個function既獎金, 撥入SOB既營運儲備呀.

再應承你地, 有幸達到呢個目標的話, 大雄百人斬分唇會即時開動, 而所有開支會由SOB一力承擔!!
到時就一齊扮大雄啦 !!!

我真係怕大家投錯票...俾番張參賽圖大家望多眼先.
感激.

沒有留言:

發佈留言